خرید پارچه ملحفه ای طرحدار

پارچه ملحفه ای طرحدار را به صورت عمده با چه نرخی خرید می کنید؟ آیا از آخرین نوسان قیمت انواع پارچه روتختی و ملحفه ای آگاه هستید؟

پارچه ملحفه ای
در ابتدا بدانید که پارچه های با عرض 2.40 سانت هستند تا برای تخت های دو نفره و یک نفره بتوان از آن روتختی های شیک و ساده یا طرحداری تهیه کرد.
هرچقدر جنس این پارچه نرم تر، لطیف تر و مرغوب تر باشد مصرف کننده نهایی خوابی با آسودگی خیال و فراغ بال بیشتری را تجربه می کند. برند های زیادی هستند که در بازار خودشان را به عنوان تولیدکننده یا فروشنده پارچه ملحفه ای و روتختی معرفی می کنند که عرض 2.40 و 3 متر را به مشتریان ارائه خواهند داد.
در موارد خاص مگر مجبور به استفاده از پارچه های عرض 3 شوید، مثلا وقتی قصد خرید پارچه تترون رنگی را داشته باشید باید از بین تترون ها عریض ترین آن را انتخاب کنید.
پارچه ساتن ابریشم، ساتن معمولی، تترون، کار های تخت بافی ملحفه ای به علاوه نمونه محصولات نخی و دیگر مدل های وارداتی جزو پارچه های ملحفه ای روتختی قرار خواهند گرفت که در ایران تعداد ارائه دهندگان این محصول به عنوان سورس اصلی قابل اعتماد خیلی کم است و به همین خاطر نیاز می شود تا به دنبال معتبرترین آنها باشیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید پارچه ملحفه ای

وقتی قرار است پارچه ملحفه ای تهیه کنیم، یکی دو روز بیشتر وقت بگذاریم و سعی در انتخاب تامین کننده معتبرتری باشیم، از کارخانه و خط تولیدش مطمئن شویم، از دفترش بازدید کرده و تا حد ممکن به صورت حضوری با او ملاقاتی داشته باشیم تا بتوانیم در خرید های بعدی بدون سفر کردن و خرید حضوری سفارشات خود را تحویل بگیرید.
وقتی فروشنده تولیدکننده یا مسئول فروش کارخانه باشد طبیعتا بیشترین تنوع طرح پارچه های ملحفه ای را در اختیار مشتری خواهد گذاشت.

خرید پارچه ملحفه ای

آیا طرح بالا برای روتختی مجلسی ساتن بی نظیر نیست؟ دلتان نمی خواهد از نمونه عکس بالا پارچه ملحفه ای های شیکی به صورت عمده خریداری نمایید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما