فروش پارچه جین در تهران+ارزانترین قیمت

خرید مستقیم از کارخانه تولید پارچه لی

فروش پارچه جین در تهران با بهترین قیمت و رنگ های زیبا هم‌اکنون آماده عرضه است تا شما عزیزان بتوانید با خیال راحت پارچه جین خود را انتخاب نمایید.
که امروزه برای شلوار بسیار کاربرد دارد به وسیله پارچه ای به نام دنیم تولید می‌شود در حال حاضر بسیاری از افراد پارچه لی را مترادف با پارچه جین  گذاری می کند به پارچه جین همچنین پارچه دنی نامیده می‌شود و این نامگذاری به علت ریشه اش که در نامگذاری آن است.
اما چیزی که جالب است برای دانستن این است که لی نام یکی از شاخه های پارچه این است که به علت کیفیت و کارهای زیادش در بین جامعه شناخته شده و به استقبال و محبوبیت بسیار زیادی در بازار شهرت دارد پارچه لی یا همان پارچه جین کاربرد و استفاده های بسیاری دارد اما استفاده اصلی آن در شلوار هاست یکی از محبوب ترین و معروف ترین پارچه ها در تمام دنیا به حساب می‌آید به طوری که اغلب افراد یک پارچه های جین که لباسی با آن دوخته اند در خانه دارد.
از لحاظ مقاومت این پارچه دارای مقاومت فراوانی است و به راحتی چروک نمیشه و و شما از لحاظ اتو کشی بسیار راحت هستید .

تاریخچه  انواع پارچه جین

تاریخچه و فروش پارچه جین در تهران
پارچه جین برعکس آن که اکثریت فکر می کنند در آمریکا تولید شده اما این پارچه به لحاظ اسم آن که به نیز معروف است در نیم فرانسه تولید شد.
این پارچه در سال ۱۸۵۳ در یکی از شهرهای آمریکا به شهرت و محبوبیتی که اکنون دارد رسید.
استراتوس شخصی بود که در آمریکا به تجارت و فروش پارچه لی اشتغال داشت و دارای خیاط ماهری بود برای دوخت های شلوار جاکوب به نسبت خیاط شرف و پارچه چین را از او خریداری کرد و بعد از تا سفارش شلوار جین به عنوان یکی از محبوب ترین و بادوام ترین پوشاک معروف شد.
انواع پارچه جین امروزه انواع زیادی از پارچه جین را در بازار می بینید که از آن برای تولید البته و سایر کاربردهای دیگر استفاده میشود در ادامه به انواع نمونه های پارچه جنس و به خصوص جین شلواری می پردازیم و   جینخام چیست؟ منظور از جین خام  پارچه ای است که پس از آنکه رنگ شدن به هیچ عنوان دیگر شسته نمی شود.
شستشوی پارچه جین برای آن است که نرمی و لطافت پارچه حفظ شود و چروک های آن که بر اثر رنگ روی ایجاد شده است از بین برود توجه داشته باشید که با شستشوی چین حدود ۲۰  درصد می تواند آبرفت داشته باشد.
توجه باز هم دقت کنید که قبل از دوخت و برش اگر از پارچه ها با خاصیت نه چندان خوب آبرفت استفاده می کنید حتما آن را بشویید تا با آب رفته بیشتری مواجه نشوید .
بسیاری از افراد به دلیل ظاهر بدون نقص علاقه مند به خرید  آنو تولید پوشاک با آن هستند.
جین ها  در دو دسته آبی که معروف‌ترین رنگ آن است و سایر رنگ ها قسمت می شود.
به صورت عمده به رنگ آبی در بازار است اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی با استفاده از وسیله های رنگ  و بالاخص گوگردی رنگ های متنوع و گوناگون مانند مشکی، صورتی، قرمز، خردلی ، سبز و غیره می باشد.
فروش پارچه جین در تهران با همه رنگ های متنوع کار شما را بسیار ساده و سهل کرده است.
جین پلی 
به علت استفاده از الیاف پلی استری در تولید پارچه جین به جین پلی معروف است.
از ویژگی های پارچه جین پلی می توان به نرمی و لطافتی که در همه پارچه های لی از اشاره کرد و همچنین  دارای خاصیت کشسانی بسیار کمی نیز است .
همچنین بهتر است بدانیم که نگهداری و مواظبت از این پارچه بسیار راحت بوده و به دلیل آن که پارچه های پلی استری دارای دوام و استحکام و ضد چروکی هستند این پارچه نیز شامل آن ها می شود.
جین لبه دار
پارچه جین کشی به وسیله الیاف الاستین مصنوعی که دارای حالت کشسانی هستند تولید می‌شود مانند لیکرا اسپندکس از جمله الیافی هستند ، که به پارچه جین شلواری حالت کشسانی داده و  از الیاف الاستین در پود استفاده شده و کشساتی آن به میزان الاستین موجود در ترکیب الیاف پارچه وابسته است.

نگهداری

برای اینکه مدت طولانی تری از لباس های جین استفاده کنید بهتر از آن را زیاد نشوید ، شستشوی انواع پارچه های جین بهتر است حتماً به دستورالعمل های نگهداری و شستشوی آن توجه کنید.
برای آنکه این پارچه بیشتر عمر می کند و آن را بهتر با آب سرد بشویید زیرا آب داغ می تواند باعث آسیب رساندن به بافت پارچه در هنگام تولید شود.
در شستشوی انواع پارچه های جین از مواد شوینده حاوی سفید کننده تا حد امکان استفاده نکرده و از نرم کننده های ملایم و شوینده‌های بسیار ملایم استفاده کنید.
سعی کنید آن را آن را در خشک کن ماشین لباسشویی بیندازید بهتر از قبل از آنکه آن را پهن بکنید پارچه را کمی بکشید تا چروک های ظریفی که دارد برطرف شده و در هنگام شستشو آن را از داخل بشویید و همچنین در هنگام اتو کردن نیز به این امر توجه کنید.
این پارچه به دلیل نوع تولید آن بسیار مقاوم بوده و تا مدتها قابل استفاده است همچنین پیشنهاد می شود برای آنکه کیفیت و رنگ همچنان باقی بماند آن را در آب و سرکه برای مدت کمی بگذارید.

فروش پارچه جین در تهران

فروش پارچه جین در تهران

برای خرید انواع پارچه جین و با رنگبندی های متنوع نکاتی را در هنگام خرید باید توجه کنید سعی کنید آن را حتما از جایی تهیه کنید که نمایندگی کارخانه و نمایندگی برند معروف می باشد در نظر داشته باشید که چقدر می خواهید هزینه کنید چون هرچه هزینه بیشتری کنید از کیفیت و دوام پارچه بیشتر اطمینان دارید برند صاحب نام ما علاوه بر آن که دارای قدمت در امر فروش انواع پارچه است این پارچه را در رنگ بندی های متنوع با قیمت کارخانه به شما عزیزان ارائه می دهد تا شاه تا شما علاوه بر آن که از کیفیت مطمئن هستید از قیمت نیز مطمئن باشید و ارزان ترین قیمت بازار را در اختیار داشته باشید .
شما می توانید انواع پارچه جین را خریداری کنید و در تولیدی و یا کارگاه خود آن را برای تولید انواع البسه بخار ببرید .
جهت خرید با ما تماس بگیرید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما