قیمت پارچه حوله ای آشپزخانه میکروفایبر در خرید از درب کارخانه

خرید مستقیم پارچه حوله ای میکروفایبر از کارخانه

آیا می دانید می توانید پارچه حوله ای آشپزخانه را مستقیماً از کارخانه تولید کننده خریداری نمایید؟
آیا می دانید تفاوت قیمت درب کارخانه با بازار به چه میزان است؟
آیا کارخانه های تولید کننده پارچه میکرو فایبر آشپزخانه را می شناسید؟
آیا از مشخصات و ویژگی های آن اطلاع دارید؟

پارچه حوله ای آشپزخانه

تعیین مشخصات و ویژگی های پارچه ها بر اساس کاربردها و انتظارات

پارچه حوله ای آشپزخانه ویژگیهای خاصی دارد. این ویژگیها با کاربرد آن تناسب دارد. در واقع هر پارچه ای ویژگی های کارکردی خاصی دارد. بر اساس این ویژگی هاست که پارچه ها کاربرد خاص خود را پیدا می کند. و یا بالعکس، برای هر کاربردی ویژگی های کارکردی خاصی مورد نیاز است. بنابراین بر اساس آن ویژگی های کارکردی پارچه مشخص تولید یا انتخاب می شود.

ویژگی های کارکردی پارچه را مشخصات فنی آن تعیین می کند. منظور از مشخصات فنی مواردی چون الیاف تشکیل دهنده، نوع بافت، گرماژ پارچه، تراکم پارچه، مشخصات نخ به کار رفته مانند نمره نخ یا تاب نخ و مواردی از این قبیل است.

حال باید دید از پارچه های حوله ای چه انتظاری داریم؟
به عبارت دیگر ویژگی های کارکردی آن ها کدام است؟
به ویژه از پارچه های حوله ای آشپزخانه چه انتظاری باید داشت و ویژگی کارکردی آن ها چیست؟

پارچه حوله ای آشپزخانه

ویژگی های پارچه حوله ای آشپزخانه و تفاوت آن با سایر پارچه های حوله ای

پارچه حوله ای باید جاذب خوب برای آب باشد. زیرا ما آنها را برای خشک کردن استفاده می کنیم. همچنین باید به حد کافی نرم باشند و با پوست بدن ما سازگاری داشته باشند.

این ویژگی ها سبب شده ما برای تولید حوله و پارچه های حوله ای سراغ الیاف پنبه برویم.
زیرا پنبه ویژگی های مورد نظر ما را به خوبی تأمین می کند:
حذب آب بسیار خوبی دارد ،
با پوست ما نیز سازگاری دیرینه ای داشته است.

تولید پارچه حوله ای از پنبه

حال سراغ پارچه حوله ای آشپزخانه برویم. این پارچه نیز باید دو ویژگی فوق الذکر را باید داشته باشد. یعنی جاذب خوبی برای آب باشد. همچنین برای پوست ما حساسیت ایجاد نکند.

اما شاید ویژگی مهمتر از این ها ، قابلیت آن در تمیز کردن انواع کثیفی هاست. این کارکرد مهم باعث می شود تولید پارچه های دستمالی از پیچیدگی خاصی برخوردار باشد. پیچیدگی هایی که چه بسا از بسیاری از پارچه ها مانند پارچه های حوله ای پنبه ای بیشتر است.

اما نکته مهم دیگر در رابطه با پارچه های حوله ای آشپزخانه قیمت آن است. قیمت پارچه های دستمالی به طور کلی نمی تواند خیلی بالا باشد. زیرا مشتریان به عنوان یک وسیله مصرفی با زمان استفاده محدود به آن نگاه می کنند.

زیبایی ظاهری پارچه نیز می تواند برای مشتریان جذاب باشد.

پارچه حوله ای آشپزخانه

تنوع در پارچه حوله ای آشپزخانه

آنچه که باعث تنوع در فیلد پارچه حوله ای آشپزخانه می شود، همان ویژگی ها و کارکردهایی است که ما از آن انتظار داریم.
بدین معنا که برای مثال برخی از پارچه های حوله ای برای جذب سریع آب مناسبند. این وبژگی مزیت مهمی می تواند برای مشتریان باشد.

یا پارچه حوله ای دیگری در پاک کردن شیشه و آینه کارایی بسیار بالایی داشته باشد. می دانیم این موضوع هم در امور منزل از چه اهمیت بالایی برخوردار است. یا برای کارواش ها این قابلیت نقش محوری در انتخاب پارچه دارد.

پارچه حوله ای آشپزخانه

از نظر فنی ایجاد این ویژگی ها در پارچه ها به واسطه عوامل مختلف و یا به علت عملیات های گوناگون در مراحل تولید پارچه انجام می شود. برای مثال برای ایجاد یک ویژگی خاص باید الیاف پارچه ترکیب به خصوصی داشته باشد. یا نوع بافت یا تکمیل پارچه می تواند به ویژگی های متفاوتی بیانجامد.

بنابراین تولید کنندگان پارچه حوله ای آشپزخانه با توجه به نیاز مشتری و یا تمایل بازار به هریک از ویژگی ها مورد انتظار ، با تغییر در هر یک از مشخصات فنی و عملیات های تولید در مراحل مختلف ، پارچه های حوله ای متفاوتی تولید می کنند. اما نکته بسیار مهم در اینجا تناسب و توازنی است که بین این ویژگی ها و قیمت تمام شده باید به وجود آید. حفظ این تناسب به ویژه در شرایط اقتصادی رکود و یا کاهش قدرت خرید مصرف کننده نهایی ، بسیار حیاتی است.

پارچه حوله ای آشپزخانه میکروفایبر

پارچه میکروفایبر

 

در بازار پارچه های آشپزخانه ای، پارچه حوله ای میکروفایبر اصطلاح پرتکراری است. تقریباً همه فروشندگان همه انواع این محصول، پارچه خود را میکروفایبر معرفی می کنند. حتی برخی از اصطلاح نانو نیز استفاده می نمایند. در این بخش تلاش می کنیم بر اطلاعات فنی شما در این مورد اضافه کنیم:

 

الیاف مورد استفاده

پلی استر و پلی آمید بیش از هر الیاف دیگری در تولید این پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد. عمده پارچه هایی که در بازار عرضه می شود، 100 درصد از پلی استر تولید می شود. اما برخی از پارچه ها دارای الیاف پلی آمید هم هستند. معمولاً به اندازه 20 درصد. قیمت این محصول بالاست. و البته کیفیت آن.

نوع بافت

پارچه های حوله آشپزخانه به دو صورت گردباف و تخت باف در بازار عرضه شده اند. حوله های تخت باف البته سهم کمتری به خود اختصاص می دهند. ظاهر آن ها شبه همیدگر است اما گردباف ها مقداری کش می آیند.

وزن پارچه

این پارچه ها به صورت کیلویی به فروش می رسند. لذا هر چه پارچه ضخیمتر باشد، هر کیلو شامل متراژ کمتری می شود.

ما انواع مختلف این پارچه را تولید می کنیم:

گردباف ساده پلی استر عرض 160 هر کیلو 3 متر

گردباف شطرنجی پلی استر عرض 160 هر کیلو 2 و 2.5 متر

تخت باف ساده پلی استر عرض 150 هر کیلو 2.5 متر

تختباف یاده پلی استر و پلی آمید عرض 150 هر کیلو 2.5 متر

خرید مستقیم از کارخانه

خرید مستقیم حوله از کارخانه

با گسترش استفاده از سیستم های اطلاعاتی و ارتباطی جدید در بستر شبکه جهانی اینترنت، این امکان برای همگان فراهم شده که بتوانند به تولیدکنندگان دسترسی پیدا کنند. این امر ساختار سنتی بازار را دگرگون کرده است.

اگر از تولید کنندگان دستمال های حوله ای آشپزخانه هستید، می توانید با برقراری ارتباط با ما ، خرید پارچه مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از کارخانه انجام دهید.

تماس با ما