پارچه تنظیف تمام پنبه و 3 نکته مهم خرید عمده

لیست قیمت فروش پارچه تنظیف تمام پنبه و ملاحظات خرید عمده

مشتریانی که به صورت عمده قصد خرید پارچه تنظیف تمام پنبه را دارند، می توانند خرید خود را از بازار عمده فروشی در شهرستان های مختلف و یا از مراکز پخش و یا به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی انجام دهند. انتخاب هر یک از این روش ها مزایا و معایبی برای خریداران خواهد داشت. اتخاذ روش مناسب هر مشتری برای خرید عمده اهمیت خاص خود را دارد. کسب و کار ها با تصمیماتی که می گیرند، سودآوری و آینده و رشد و یا خدای نکرده ضرر و سقوط خود را رقم می زنند. لذا باید دقت کافی را در اخذ تصمیمات به خرج دهند. یکی از این تصمیمات هم نحوه خرید و تأمین مواد اولیه و ملزومات تولید است. در این نوشته سعی می کنیم با در اختیار قرار دادن اطلاعات کافی به خریداران جهت اخذ تصمیمات درست یاری برسانیم.

تنظیف تمام پنبه

قیمت فروش انواع پارچه تنظیف

پارچه تنظیف تمام پنبه را در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می کنند. اولین و مهمترین تفاوت در جنس الیاف به کار رفته است. به طور کلی با سه دسته پارچه تنظیف مواجه هستیم:

  • پنبه ای
  • پلی استری
  • پنبه – پلی استر

در صورتی که سایر عوامل موثر در قیمت ثابت باشد، تنظیفهای پنبه ای از همه گرانتر هستند. پارچه تنظیف پلی استر از همه ارزانتر و تنظیفهایی که از هر دو الیاف در تولید آن ها استفاده شده، قیمتی در این میانه دارند. زیرا الیاف پنبه از جمله گرانترین مواد اولیه نساجی به شمار می رود. البته طبیعی است که برای تولید تنظیف، از بهترین نوع پنبه استفاده نشود. کیفیت الیاف پنبه به عوامل مختلفی مانند نژاد گیاه پنبه و آب و هوای محل کشت گیاه بستگی دارد. هر چه طول الیاف پنبه بلندتر باشد، کیفیت بالاتری خواهد داشت. زیرا می توان از آن برای تولید نخهای بهتری استفاده نمود. بافندگان این نخها را بیشتر برای تولید پارچه لباسی و حوله مورد استفاده قرار می دهند.

برای تولید نخ پارچه تنظیف، از الیاف پنبه با کیفیت پایینتر استفاده می شود. علت این امر صرفه جویی در هزینه تولید است. زیرا در پارچه تنظیف نیازی به نرمی و لطافت و دوام خیلی بالا نداریم. از سوی دیگر هزینه تمام شده باید کم باشد.

فروش پارچه تنظیف پنبه ای

انواع رایج پارچه تنظیف تمام پنبه

پارچه تنظیف 100 درصد پنبه نیز در انواع مختلفی در کارخانجات تولید می شوند. همانطور که گفته شد مرغوب ترین نوع این منسوجات پارچه تنظیف تمام پنبه است. این تنظیف ها دارای جنسی مقاوم هستند. در تمیز کردن مکان های مختلف پاره نمی شوند و از بین نمی روند. بازار این پارچه ها در شهر های مختلف ایران بسیار داغ است زیرا در زندگی روزمره کارایی خوبی دارند.

یکی از انواع رایج تنظیف تمام پنبه در بازار ایران، پارچه ای است که با عرض 140 سانت بافته می شود. در دو گرماژ 140 و 170 گرم بر متر طول. بافت نوع 170 گرم آن حالتی چهارخانه دارد. این نوع بافت به قدرت سابیدن پارچه می افزاید. طاقه های آنها 40 متری است و به پارچه کهنه بچه معروف است. زیرا در پوشکهای قدیمی مورد استفاده قرار می گرفت. البته کاربرد آن بسیار بیشتر از این مورد می باشد.

کارخانجات تولیدی نوع دیگری از تنظیف پنبه ای با عرض 95 سانتی متر و در طاقه های 50 متری به بازار عرضه می کنند. می توانید این پارچه را در گرماژهای 50 و 60 و 80 و 100 گرمی در بازار خرید کنید.

البته پارچه تنظیف را با مشخصات دیگری هم تولید می کنند. این دو مورد که به آنها اشاره کردیم، تولیدات رایج و معمول بازار در تنظیف پنبه ای هستند.

پارچه تنظیف تمام پنبه

بهترین روش و ارزان ترین قیمت خرید عمده پارچه

مشتریان انواع مختلف پارچه تنظیف تمام پنبه را به روش های گوناگونی خرید می کنند. از آن جمله خرید از بازار عمده فروشی، خرید از مراکز پخش و نمایندگی کارخانجات تولیدی و یا خرید مستقیم از کارخانه. هر یک از این روشها می تواند به صورت حضوری و یا غیرحضوری انجام شود. خرید حضوری زمان و هزینه بیشتری نسبت به خرید غیرحضوری نیاز دارد. اما فرصت رویت جنس و مذاکره حضوری با فروشنده را در اختیار مشتری قرار می دهد. در خرید غیرحضوری مشتریان زمان و هزینه کمتری صرف می کنند. فروشندگان ضعفهای این روش را با ارسال عکس و نمونه رفع می نمایند.

اگر انواع پارچه تنظیف را می خواهید به صورت مستقیم از کارخانه خرید کنید، با ما در تماس باشید. ما به صورت حضوری و غیرحضوری پذیرای خریداران هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما