بهترین پارچه برای مانتو اداری

خانم های شاغل برای مانتو و شلوار اداری خود معمولا از پارچه یک رنگ و باکیفیت استفاده می کنند. در اینجا قصد داریم بهترین پارچه ها برای فرم های اداری را به شما معرفی کنیم.
چه معیارهایی برای انتخاب و خرید پارچه مانتو اداری بسیار مهم است؟ چرا باید بهترین پارچه را جهت پوشیدن در محل کار انتخاب کنیم؟
زمانی که به عنوان یک کارمند و شاغل در هر اداره ای، دولتی یا خصوصی مشغول به کار می شوید، اولین و مهمترین عامل که شخصیت شما را در برابر تمامی همکاران و مراجعین شکل خواهد داد، طرز لباس پوشیدن شما خواهد بود.
همیشه سعی کنید یک پارچه مناسب محل کار خود را جهت دوختن مانتو انتخاب کنید که در اینجا به چند نمونه اشاره خواهیم کرد.

معیارهای انتخاب پارچه مانتو

  • رنگ پارچه: پارچه های مانتو اداری نباید رنگ های روشن و براقی داشته باشند، اغلب از رنگ های مشکی، سورمه ای، خاکستری و سبز تیره برای این مانتوها استفاده می کنند.
  • جنس و کیفیت پارچه: نکته مهم و بسیار حائز اهمیت جنس پارچه است، همیشه پارچه هایی را انتخاب کنید که در برابر شستشو و هر نوع عامل دیگری بسیار مقاوم و ثبات رنگ داشته باشند.
  • طرح پارچه: بهترین پارچه مانتو رسمی و اداری، پارچه های ساده یا راه راه ریز می باشند. هیچ گاه از پارچه های گلدار یا حتی چهارخانه درشت جهت دوخت مانتو استفاده نکنید.

نکات ریز و مهم دیگری نیز مانند انتخاب دکمه مناسب، بلندی قد مانتو، نحوه دوخت آستین و سرشانه های مانتو در زیبا بودن و اندازه بودن مانتو شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.


بهترین پارچه برای مانتو اداری

در بازار انواع پارچه های ساده و رسمی برای دوختن مانتو وجود دارند اما باید پارچه ای را انتخاب کنید که به راحتی چروک نشوند، نیاز به شستشوی زیاد نداشته باشند و رنگی چرک تاب داشته باشد تا اگر کثیف یا لکه شد زیاد به چشم نیاید. بنابراین می توان گفت پارچه های فاستونی، گاباردین، پرادا، تترون مانتویی و کرپ و کتان ها می توانند انتخاب های مناسبی جهت دوخت انواع مانتوهای اداری باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما