جنس پارچه تترون چیست؟

آیا می دانید جنس پارچه تترون چیست و نحوه بافتش به چه صورتی انجام می شود؟ متن زیر را بخوانید تا بیشتر در این رابطه بدانید.

پارچه تترون یا همان پیراهنی ساده که در بازار این جنس را با همین نام می شناسند منظور کار های نخی است که بیشتر درصد 35/65 پلی استر ویسکوز یا ویسکوز پنبه است.
البته درصد های کمتری نیز وجود خواهد داشت که بسته به مصرفی که مشتری پارچه را جهت آن خریداری می کند ویژگی های خاصی خواهد داشت.

به عنوان مثال قصد داریم تا در این متن بیشتر از نحوه بافت و سپس چند مورد از کاربرد های تترون را برای شما عزیزان تشریح کنیم.

در ابتدا تولیدکننده باید تصمیم بگیرد که تترون مورد نظرش قرار است مورد استفاده کدام صنف تولیدی قرار بگیرد، زیرا وزن و میزان ضخامت و همچنین آهار خوری پارچه بر روی کیفیت تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

مثلا پارچه ای که قرار است در تولیدی های مقنعه استفاده شود حتما باید آهار خورده باشد در حالیکه پارچه ای که زیر شلواری از آن می دوزند نیاز ضروری به این مرحله ندارد.
در مرحله ریسندگی و تمیز کردن الیاف ، پنبه یا ویسکوز را تمیز کرده، به زبان خیلی ساده و روان الک کرده و کل خرابی های آن را خواهند گرفت تا الیاف به نخ تبدیل شود.
سپس دوک های نخ را تبدیل به پارچه می نمایند، اگر قرار باشد تترون ما آهار بخورد باید در مرحله ای که هنوز نخ است این اتفاق برایش بیفتد.
البته در متن های پیشین راجع به آهار دهی پارچه توضیحاتی را خدمت خوانندگان عزیز داده ایم.
می توانید برای دانستن بیشتر راجع به آهار دادن پارچه تترون متن صادرات عمده پارچه تترون آهاردار بخوانید.

پارچه خام آماده می شود و بنا به سلیقه تولیدکننده و کشش فروشش در بازار آن را رنگ نموده و به بازار عرضه می نماید.
هرچه تنوع رنگی پارچه تترون بالاتر باشد، فروش بهتری دارد، زیرا برای تمامی موارد استفاده آن نیاز به رنگبندی خواهید داشت.

حال نوبت آن شده تا پارچه های تترون را بنا به موارد مصرفی و کاربردش دسته بندی نموده و خدمت شما توضیح دهیم.

پارچه تترون بیمارستانی
تترون های بیمارستانی اکثرا پارچه هایی با وزن بین 150 تا 175 گرم هستند که البته گاهی بیمارستان های بخش خصوصی یا بسیار رده بالای کشور نیازمند مدل 190 گرمی آن می شوند که سفارشی تنها تعدادی از تولیدکنندگان آن را می بافند.البته تمامی این شرکت های بافنده عرض 1.5 این مدل تترون را دارند.
وزن خالص پارچه 150 گرمی 145 و 170 آن 165 گرم است، و باید مواظب باشید که فروشنده ای که قرار است از او خریدتان را انجام دهید حتما وزن واقعی پارچه را به شما اعلام نماید.
عرف فروشش عدل های 400 تا 600 متری است که البته همیشه برای خرید های بالای 10000 متر معمولا تخفیفی برای مشتری در نظر گرفته می شود که برای تیراژ های بالا به چشم بیاید.
به صورت مداوم و متداول رنگبندی صورتی و آبی آن را خواهیم داشت و می توانیم برای مشتری هایی که قرار است همکاری خود را به تازگی با ما آغاز نمایند ارسال داشته باشیم.

پارچه تترون چیست؟


پارچه تترون پیراهنی

پرفروش ترین و متداول ترین مدل پارچه تترون همان 180 یا 190 گرمی است که برای پیراهن های مردانه استفاده خواهد شد.
مارک های معروفی از جمله درنا، بروجرد، ثمین، پارس، الوند، آیدین و سایر برند هایی که در بازار اصفهان یا تهران جا افتاده اند.
شما نیز می توانید برای پارچه ارزان تترون صاحب برند باشید و به عنوان یک بنکدار در استان های دیگر یا حتی خود تهران برند خودتان را برای مشتری جا بیندازید.
به این شکل که یا از همان ابتدا پارچه خام را بخرید و تکمیل را به عهده بگیرید یا اینکه با فروشنده و کارخانه به نحوی قرارداد ببندید که طاقه پیچ را با اسم شما عدل بندی نماید.
اکثر پارچه های تترون پیراهنی حتما آهار خورده اند و برای مقنعه و زیرشلواری، مانتو و تونیک نیز به کار می روند.
در این رده از تقسیم بندی عرض های مختلفی از تترون را خواهید دید مانند 90، 1.5، 1.80 و حتی دو متری که 90 و 180 را برای مقنعه نیاز دارند.

پارچه تترون چیست؟


پارچه تترون عرض بلند:

تترون عرض سه متر را برای ملحفه یا کار های روتختی و بالشت استفاده خواهند کرد که باید حداقل عرض 2.8 داشته باشد تا بتواند در این صنف مورد کاربرد قرار بگیرد.
اکثرا تنها رنگ سفید آن در عرض بلند موجود می باشد و خیلی کم شرکتی را می توانید پیدا کنید که عرض بلند را با رنگبندی کامل آماده داشته باشد.
اما ما حدود 35 تا 40 رنگ تترون را با شماره بندی مرتب در کالیته های کوچک در اختیار مشتریانمان قرار می دهیم و برای عدل های 10 طاقه ای به دلخواه آن ها ارسال بار خواهیم داشت.

پارچه تترون چیست؟

عزیزانی که نیازمند به پارچه تترون با عرض 90، 1، 1.5، 1.8، 2 و 3 متری هستند می توانید از طریق سایت بازار پوشاک ایران اقدام نموده و میزان سفارشتان را با قیمت تولید تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما