خرید پارچه ویسکوز لباسی در سراسر کشور

پارچه ویسکوز به دلیل داشتن الیاف بسیار نرم و لطیف و ایجاد حس گرما در بدن، در سراسر کشور و خصوصا استان های غربی از استقبال زیادی برخوردار است.
خرید این پارچه معمولا جهت مصارف لباسی زنانه صورت می گیرد. الیاف ویسکوز از الیاف شبه طبیعی هستند و شهرت آنها به دلیل شباهت با پنبه است. متاسفانه نخ ویسکوز در داخل کشور تولید نمی شود و عمده نخ های ویسکوز مورد استفاده در صنایع نساجی سراسر ایران از خارج از کشور تهیه می شوند. اما پارچه های بافته شده از این نخ ها در داخل کشور از کیفیت خوبی برخوردار است. این محصول در رنگ های ساده مشکی، سرمه ای، فیروزه ای، بادمجانی، قهوه ای و … و همچنین نقشه های مختلف عرضه می گردد.
کارخانجات نساجی نیک بافت یزد با تجربه چندین ساله در زمینه بافت، رنگرزی و چاپ این نوع پارچه، خصوصا در استان های غربی کشور شناخته شده است. از مزایای منسوجات این کارخانجات می توان به ثبوت رنگ، لطافت غیر قابل قیاس با سایر محصولات موجود در بازار و کیفیت بالای بافت اشاره نمود. منسوجات نیک بافت یزد در طاقه های 30 متری بسته بندی شده و در عدل های 300 متری (10 طاقه) به وسیله باربری به سراسر کشور ارسال می گردد.


دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما