صادرات انواع پارچه تترون مرغوب

انواع پارچه تترون مرغوب درجه یک و مرغوب با رنگ بندی کامل با برند های مختلف تترون بروجرد فدک، تترون کاشان، تترون تایلند، تترون سحر خارجی و… جهت مصارف متعدد در تمام کشور های اطراف در حال صادرات می باشد.
پارچه تترون از جمله پارچه های پر مصرفی می باشد که کمتر کسی با چنین محصول کاربردی آشنایی ندارد. پارچه تترون جهت لباس های فرم کارگران، کارخانه ها، بیمارستانی، لباس فرم مدارس، لباس فرم کارکندان کلیه ادارات به وفور قابل استفاده می باشد.
اکنون این مرکز انواع تترون با برند های متفاوت از جمله تترون درجه یک فدک در تمام رنگ بندی های موجود، تترون اصل کاشان با مرغوبیت عالی به صورت فلامنت عرض 3 متر، تترون کاشان با عرض 1.5 متر، تترون کاشان پلی استر ویسکوز با عرض 1.5 متر، تترون اصل تایلند با کیفیت عالی که به صورت یاردی عرضه می شود و هر تاقه این پارچه 20 یارد می باشد. تترون سحر خارجی به صورت یاردی و هر تاقه اش 25 یارد می باشد.
تترون اصفهان نیز یکی دیگر از بهترین و مرغوب ترین تترون ها می باشد که دارای عرض 150 بوده و در رنگ های روشن و تیره عرضه می گردد.
تمام نمونه ها اصل و با مرغوبیت مطلوبی بسته به قیمت محصول دارند و با رنگ بندی کامل به صورت مستقیم و بدون واسطه به سراسر کشور و نیز خارج از کشور توزیع می گردد.


دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما