عرضه مستقیم پارچه فلامنت

در این مرکز انواع پارچه های فلامنت به صورت مستقیم از تولیدی به صورت عمده و خرده و همچنین با ارزان ترین قیمت در تمام کشور عرضه می شود.
از این پس نوع دیگری از انواع پارچه های فلامنت با کاربرد لباس بیمارستانی نیز به انواع پارچه های فلامنت این مرکز اضافه می شود.
یکی دیگر از پارچه های فلامنت که با نام فلامنت فلامنت شناخته میشود نیز به جمع پارچه های فلامنت این سایت نیز اضافه شد که به دلیل قیمت استثنائی و کیفیتی بسیار عالی از هم اکنون سهم عظیمی از بازار پارچه را از آن خود می بیند.

این پارچه به دلیل سبک بودن، قیمت پایین، جنس نخ ضد تعریق و… توجه فعالان در زمینه لباس بیماران و مصارفی مثل این مورد را نیز به جود جلب نموده است.

نوع دیگری از این پارچه ها که قبلا به معرفی و کاربرد آن پرداختیم ، پارچه فلامنت پنبه بود که از درصد پنبه بیشتری از فلامنت فلامنت دارا می باشد و برای مصارفی همچون لباس، رویه تخت و بالش، ملحفه و… استفاده میشود.
شما نیز می توانید از طریق این مرکز یعنی بزرگترین مرجع تولید و عرضه پارچه در کشور با نام “مرکز پارچه و پوشاک ایران” اقدام به سفارش انواع پارچه های مورد نیاز خود بنمایید و لذت یک خرید راحت و بی دغدغه را تجربه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما