فروشنده عمده انواع پارچه تنسل

پارچه تنسل چیست؟ قیمت انواع پارچه های تنسل توسط نمایندگی های و فروشنده عمده این پارچه ها نرخ گذاری می شود که بهترین راه خرید از عرضه کنندگان و فروشندگان عمده می باشد.
نسل جدیدی از پارچه با نام تنسل در بازار خودنمایی می کند، پارچه ای که تولید کنندگان توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی نانو در تولید آن به یکی از پرطرفدارترین پارچه ها تبدلیش کنند. الیاف این پارچه که به مراتب قوی تر و بهتر از الیاف پنبه و کتان می باشد از چوب درختی به نام آکالیپتوس به دست می آید. طی فرآیندی چوب ها را تبدیل به نخ و سپس پارچه می کنند. وجه تمایز و برتری الیاف تنسل نسبت به دیگر الیاف ها سطح براق و زیبای آن است که حتی با شستشو و اتو کردن مداوم باز هم زیبایی و براق بودن پارچه از بین نمی رود.
پارچه تنسل را به دو صورت ساده و طرح دار تولید می کنند که برای دوخت انواع مانتو و پیراهن های زنانه به کار می رود و خانم های باسلیقه به علت بافت و ظرافت پارچه همیشه به دنبال این پارچه هستند. نمونه های کشی این پارچه نیز که از ترکیب نخ هایی با خاصیت کش سانی و الیاف تنسل تولید می شود نیز در بازار خریداران زیادی دارد.
تولیدکنندگان مانتوهای زنانه و پارچه فروشان اگر به دنبال نمونه های جدید و گلدار پارچه های تنسل در متراژهای بالا هستند می توانند با فروشندگان بازار پارچه ایران در تماس باشند و در صورت توافق با قیمتی بسیار مناسب و پایین تر از قیمت توزیع کنندگان پارچه ها را به شما عرضه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما