پارچه شمعی پشت نقره ای و قیمت خرید در بازار تهران

پارچه شمعی پشت نقره ای بدلیل داشتن لایه ضد آب بسیار قوی و در برابر رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.
پارچه شمعی نه تنها در برابر آب و رطوبت، بلکه حتی در مواجه با عوامل آسیب زای دیگر نیز از مقاومت و استحکام کافی برخوردار هستند.

قیمت فروش انواع پارچه شمعی در مرکز واردات

قیمت فروش انواع پارچه شمعی پشت نقره ای در مرکز واردات

این منسوجات اکثرا وارداتی هستند.
تولید کنندگان معمولا با بهره گیری از واسطه های بسیار آن را به دست عمده خریداران و فروشندگان می رسانند.
دلیل اصلی افزایش قیمت منسوجات وارداتی وجود تعداد بسیار بالای واسطه ها می باشد.
بدلیل اینکه با افزایش این روند، تعداد معامله ها به نسبت گسترش یافته و سپس در رقم نهایی تمام شده پارچه برای عمده خریداران و فروشندگان تاثیر منفی دارد.
بنابراین بهترین و تضمینی ترین راه جهت کاهش هزینه نهایی تمام شده پارچه شمعی پشت نقره ای، تهیه این پارچه وارداتی از تولیدکنندگان با تعداد واسطه کم و مستقیم می باشد.

تهیه پارچه شمعی پشت نقره ای از درب کارخانه با کمترین قیمت!

تهیه پارچه شمعی پشت نقره ای از درب کارخانه با کمترین قیمت!

 

علاوه بر موارد ذکر شده یکی از نکاتی که همواره ذهن فروشندگان پارچه شمعی نقره ای را به خود مشغول کرده آنست که، چگونه می توان این محصول را در بالاترین سطح کیفی خود و با قیمت مناسب و به صرفه تهیه کرد.
دلیل آن نیز واضح است زیرا با وجود وارداتی بودن این پارچه ها، اغلب افراد نسبت به تهیه آن با واسطه های زیاد اقدام می کنند.
همین امر در نهایت منجر به تهیه پارچه شمعی با قیمت گزافی خواهد شد.
از این رو در پاسخ به این سوال مهم و کاربردی در زمینه تهیه اقلام نساجی می توان گفت که با توجه به این که این واحد تولیدی خود به طور مستقیم نسبت به واردات این قبیل پارچه ها اقدام می کند.
از این رو بهترین روش جهت داشتن خریدی مطمعن و باصرفه اقتصادی و با کمترین واسطه و کاهش هزینه های واسطه گری و در نهایت تهیه پارچه شمعی پشت نقره ای با کیفیت و ارزان به طور مستقیم از درب کارخانه می باشد.
پارچه شمعی پشت نقره ای در واقع یک پارچه با ظاهری کاملا خیره کننده و براق می باشد که معمولا از جنس پلی وینیل و پلی استر می باشد.
ظاهر این پارچه ها براق و به همراه روکش پلاستیکی می باشد از این رو به آن ها پارچه های عایق نیز اطلاق می گردد.
ظاهر پارچه شمعی پشت نقره ای همانطور که از نام آن پیداست، دارای یک لایه خارجی نقره ای رنگ‌ براق می باشد.
 پارچه های پشت نقره ای دارای خواص باتابندگی نور هستند و حتی می توان با روش هایی قابلیت انعطاف پذیری غشا پارچه را افزایش داد تا در نهایت به بازتابندگی بیشتر نور توسط این منسوجات منجر شود.
این پارچه ها بدلیل داشتن روکش نقره ای و پی وی سی حتی در زمینه بازتاب امواج الکترومغناطیسی هم عملکرد فوق العاده ای دارد و به طور عمده و گسترده مورد توجه فروشندگان بسیاری قرار دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما