فروشگاه پارچه فروشی عادل گاندی

یکی از فروشگاه های معروف در سراسر تهران و ایران پارچه فروشی عادل در خیابان گاندی است، آیا می دانید این فروشگاه چه پارچه ارزان را برای فروش به مشتریان عرضه می کند؟

خیابان گاندی یکی از معروف ترین خیابان های تهران است که نرسیده به میدان ونک قرار دارد.
نامگذاری این خیابان به احترام رهبر مذهبی کشور هند ماتها گاندی بوده است، این خیابان به خاطر وجود کافی شاپ ها و رستوران های شیک و لوسی که در خود جای داده است مرکز توجه جوانان قرار گرفته است به همین علت مکان مناسبی برای مغازه های تجاری و خرید و فروش است.

در این خیابان چندین مغازه پارچه فروشی نیز وجود دارد که همه آنها را با نام عادل می شناسند. این مغازه ها به نمایشگاه بزرگ و شیکی برای عرضه پارچه های نفیس و گران بها تبدیل شده است. بهترین و به روزترین پارچه های وارداتی و سفارشی را در این فروشگاه ها خواهید دید، البته این طور نیست که فقط پارچه های مارک و برند با قیمت بالا را عرضه کنند، پارچه های باکیفیت با قیمت مناسب در این فروشگاه ها وجود دارد، اما به شما پیشنهاد می کنیم که حتی اگر قصد خرید هم ندارید یکبار از مغازه های پارچه فروشی این خیابان دیدن کنید.
تماشای ویترین ها و پارچه های لوکس و زیبای این فروشگاه ها خالی از لطف نخواهد بود، ممکن هم است با دیدن انواع پارچه های مجلسی و زیبا وسوسه شوید و خرید رضایت بخشی را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما