فروش پارچه کت شلوار ارزان

در سال های گذشته تهیه یک دست کت و شلوار شیک ، بسیار گران تمام می شد ولی امروزه با عرضه و فروش پارچه های فاستونی ارزان قیمت و استفاده از آن ها برای این کار ، دیگر از قیمت های گران خبری نیست.
امروزه طراحان لباس های مردانه سعی می کنند تا برای بالا رفتن فروش لباس های خود از پارچه هایی استفاده کنند که تمام اقشار جامعه قدرت خرید آن لباس را داشته باشند.
با ورود پارچه های فاستونی ارزان که عمدتا از جنس تمام پلی استر هستند دست طراحان لباس نیز برای طراحی انواع کت شلوار های شیک مردانه و جوان پسند باز شد.
فروش بالای انواع البسه ای که با پارچه های فاستونی ارزان دوخته شده اند حکایت از راضی بودن مشتریان از این نوع از پارچه ها دارد.
ارزان بودن این پارچه ها دلیل بی کیفیت بودن و نامرغوب بودن جنس پارچه نیست بلکه به دلیل اینکه الیاف آن پشمی نبوده و از الیاف مصنوعی در بافت پارچه استفاده می شود ، قیمت تمام شده پارچه پایین می آید.
صاحبان تولیدی های لباس و پارچه فروشان عزیز که به دنبال خرید انواع فاستونی های ارزان هستند می توانند با ما در مرکز پوشاک ایران تماس بگیرند تا این پارچه ها را با قیمت مناسب و به صورت فروش عدلی به آنان عرضه نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما