قیمت انواع پارچه برزنتی مرغوب

قیمت واقعی انواع پارچه های برزنتی مرغوب را تراکم بافت و میزان مواد رنگی و پی وی سی به کار رفته شده در تکمیل پارچه مشخص می کند.
بسیاری از صاحبان تولیدی ها وقتی که به بازار برای خرید پارچه برزنتی مراجعه می کنند به دنبال جنس و نوع مشخصی از آن می گردند.
از آنجا که تنوع زیادی در پارچه های برزنتی از نظر بافت و کارایی وجود دارد می بایست حتی الامکان یک تکه از پارچه برزنت مورد نظر را به همراه داشته باشیم تا بتوانیم دقیقا از همان جنس را تهیه کنیم.
بر اساس اینکه برزنت ها با چه درجه تراکمی بافته می شوند و یا اینکه در برزنت های ضد آب و پشت پی وی سی و یا مشمایی چه میزان مواد برای تکمیل استفاده شده ، قیمت ها متغیر می شوند.
بنابر این همیشه به عزیزانی که به دنبال قیمت دقیق یک نمونه از پارچه های برزنتی هستند گفته می شود که می بایست یا حضوری برای خرید اقدام نمایند و یا اینکه بعد از ارسال یک تکه از پارچه برای ما قیمت دقیق به آنان اعلام می شود.
مرکز پوشاک ایران آماده گرفتن سفارش انواع مختلف از پارچه های برزنتی مورد نیاز شما عزیزان و مشتریان گرامی می باشد تا این پارچه ها را با قیمت کارخانه ای و به صورت عمده در هر کجای ایران که هستند به دست شان برسانیم.
با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما