قیمت فروش انواع پارچه فاستونی

فروش انواع پارچه فاستونی مطهری ، مقدم ، مرینوس ، کتان ، کوکما ،سیلکا ، عالیجناب و غیره به صورت مستقیم و گسترده در بازار و مرکز پارچه تهیه و پخش می گردد .
گفته می شود که فاستونی ها در رنگ بندی تقریبا محدود می باشند به این معنی که اغلب رنگ تیره می باشد که فقط در درجه تیرگی یا روشنی با هم متفاوت می باشند .
از پارچه فاستونی در تولید پوشاک آقایان و خانم ها استفاده و کاربرد دارد ، یعنی هم خانم ها از آن استفاده می کنند و هم آقایان .
موارد پر استفاده در آقایان بیشتر کت و شلوار ست ، شلوار تک ، کت تک می باشد ، موارد مورد استفاده در خانم ها به صورت کت و شلوار ، کت و دامن ، مانتو شلوار اداری و مجلسی ، مانتو تک ، کت تک ، دامن ، شلوار و غیره می باشد .
 از ویژگی های بارز این پارچه این است که در انواع زمینه های تولید پوشاک و منسوجات کاربرد دارد .
همانطور که مطلع هستید هرچیزی در هر حوزه کاری دارای انواعی با کیفیت متفاوتی موجود می باشد که این تفاوت را در قیمت آن ها مشاهده می کنید ، پارچه هم نیز به همین شکل می باشد که شما یک پارچه را از یک گروه خانواده انتخاب می کنید اما با نام و کیفیت نخ متفاوت ، مثلا شما یک پارچه فاستونی مطهری انتخاب کرده اید و قصد خرید آن را دارید اما قیمت آن با قیمت یک پارچه فاستونی مانند عالیجناب یکی نمی باشد .
تنها چیزی که ما می توانیم به شما در مورد قیمت خرید بگوییم این است که ، شما پارچه را با قیمت تولیدی دریافت خواهید کرد و با قیمتی بسیار عالی و پایین ترین قیمت بازار.
اگر شما با ما ارتباط بگیرید صحت گفته های ما برای شما به واقع روئیت پیدا خواهد کرد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما