قیمت پارچه شمعی ضد آب

پارچه شمعی ضد آب از چه الیافی ساخته می شود و قیمت آن بر چه اساسی تعیین می گردد؟ آیا پارچه های شمعی در ایران تولید می شوند یا به صورت آماده جهت دوخت لباس یا مصارف صنعتی از کشورهای دیگر وارد می شود؟
پارچه های شمعی در گروه پارچه های ساخته شده با الیاف کاملا مصنوعی قرار می گیرند، این پارچه ها ساخته شده از جنس نایلون می باشند که مقاومت بسیار زیادی در برابر عوامل محیطی دارند و متاسفانه تجزیه شدن این پارچه سال ها به طول می انجامد به همین علت از آن گروه پارچه هایی می باشد که بعد از پایان عمر مفید بازیافت می شود و به صورت های دیگر در چرخه دوباره تولید قرار می گیرد.
پارچه های شمعی انواع مختلفی دارند که مهمترین آنها پارچه شمعی ضد آب و پارچه شمعی پشت نقره ای می باشد. نمونه های دیگری نیز مانند پارچه شمعی لاستیکی و پشت مشکی و پشت سرمه ای نیز در بازار خرید و فروش می شوند که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند. اما بیشترین کاربرد پارچه های شمعی ضد آب استفاده به عنوان کاور در محیط ها و مکان های مختلف می باشد.
از آنجایی که این پارچه ها در برابر آب مقاوم هستند و لایه بیرونی پارچه که پلاستیکی است و از نفوذ آب به بافت پارچه جلوگیری می کند به عنوان سقف انبارهای بزرگ به ویژه در مورد محصولات کشاورزی فصلی به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.
در ایران چندین کارخانه در زمینه پارچه های برزنت و شمعی فعال هستند اما تولیدات آنها به اندازه ای نیست که جوابگوی نیاز مصرفی بازار باشد به همین علت حجم قابل توجهی از این پارچه ها با قیمت ها و کیفیت های متفاوت از طریق واردات به بازار داخلی تزریق می شود. قیمت ها نیز بر اساس کیفیت و کشور تولید کننده و درصد گمرکی که به پارچه ها تعلق می گیرد متفاوت خواهد بود. برندها و نام های پارچه نیز عامل تاثیرگذار دیگری در قیمت ها خواهد بود که جهت استعلام قیمت انواع مدل ها و جنس های پارچه ها می توانید با تامین کنندگان و نمایندگان پخش به صورت ماهانه در تماس باشید تا از نوسانات قیمت مطلع شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما