قیمت پارچه فاستونی مطهری

قیمت پارچه فاستونی مطهری یکی از خبر هایی است که در این حوزه همیشه برای
قشر بازاری و حتی مصرف کننده نیز بسیار مهم است زیرا جامعه هدف بسیار
گسترده ای برای مصرف دارد.
این مدل پارچه فاستونی را همه می پسندند و همیشه مصرف خواهند کرد خصوصا هرچقدر به آخر سال که نزدیک می شویم اکثر ادارات، دانشگاه ها و موسسات و شرکت های بخش دولتی و خصوصی برای پرسنل خود جهت عیدی یا دوخت کت شلوار فرم مطهری را انتخاب می نمایند و همین باعث خواهد شد که نزدیک به روز های آخر سال بازار خیلی داغی پیدا کند.
مغازه داران نیز همیشه لازم دارند تا پارچه مطهری را در بین محصولات قابل عرضه خود داشته باشند زیرا حذف آن از ویترین فروشگاه سبب کم شدن تعداد زیادی از مشتری هایتان خواهد گردید.

اجازه دهید چند نمونه کالیته از این پارچه را برایتان به نمایش بگذاریم تا رنگ بندی آن را از نزدیک ببینید.

پارچه فاستونی مطهری

پارچه فاستونی مطهری

پارچه فاستونی مطهری

اگر مسئول خرید برای ارگانی هستید که کت شلوار عیدی آن ها را بدوزید، یا اینکه جزو یک شرکت بازرگانی برای صادرات هستید، حتی اگر صاحب یک مغازه کوچک در شهرستان باشید باز هم مطهری یکی از پارچه های فاستونی است که نیازمند آن می شوید.

تماس بگیرید تا نرخ روز آن را در اختیارتان قرار دهیم و قیمت نقدی پایینی برای معامله به شما عزیزان اطلاع دهیم، خیلی زود متراژی را که لازم دارید برایتان ارسال می کنیم، و گاهی می توانیم با متراژ کمتر از طاقه کامل نیز که قیمت کمتری خواهد داشت برایتان ارسال بار داشته باشیم تا شما عزیزان نیازمند به هزینه های اضافی نگردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما