قیمت پارچه کتان شلواری مردانه

خرید مستقیم انواع پارچه کتان از کارخانه

در بازار ایران با انواع مختلفی از پارچه کتان شلواری روبرو هستیم . قیمت هر کدام هم متفاوت است. زمانی که در بخش عرضه با تنوع بالایی روبرو می شویم، باید معیارهای مشخصی داشته باشیم تا خریدمان مقرون به صرفه باشد. به عبارتی باید بدانیم که هر پارچه ای برای تولید چه نوع پوشاکی مناسب است. همچنین باید اطلاعاتی در مورد دلایلی که باعث تفاوت در قیمت ها می شود، داشته باشیم.

پارچه کتان ، همانطور که گفته شد ، انواع بسیار متفاوتی در بازار ایران دارند. برخی وارداتی هستند و برخی تولید داخل. جالب است بدانید تولیدات داخلی نیز بسته به الیافی که در تولید آن به کار رفته است از نظر هزینه تولید تفاوت خواهد داشت. این امر یکی از عواملی است که باعث می شود هنگامی که قصد خرید پارچه کتان داریم با نرخ های متفاوتی روبرو شویم. برای مثال پارچه کتان مناسب برای لباس بچه گانه و یا نوزاد به کار می رود، با پارچه هایی که جهت دوخت سرویس آشپزخانه کاربرد خواهند داشت، جنسی مختلف دارند و مشخص است که باید دو قیمت متفاوت برایشان در نظر گرفته شود.

پارچه کتان شلواری

پارچه کتان شلواری

پارچه کتان شلواری جزو زیربخش و دسته بندی انواع کتان قرار دارد. لازم است در مورد عوامل موثر بر قیمت آن اطلاعاتی داشته باشیم.
ابتدا مشخص کنیم که قرار است پارچه کتان برای شلوار چه جنسی داشته باشد؟

الیاف مورد استفاده در پارچه های کتان، تعیین کننده مشخصه ای است که در بازار به آن جنس پارچه گفته می شود. پنبه ، پلی استر و لایکرا سه نوع الیافی است که در تولید این پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد. کتان 100 درصد پنبه یکی از انواع گران آن به شمار می رود. در برخی از پارچه ها 30 درصد پلی استر و 70 درصد پنبه به کار می رود. به کار رفتن الیاف لایکرا به ایجاد کشسانی در پارچه می انجامد. درصد آن البته زیاد نیست.

وزن پارچه نیز در قیمت آن تأثیر به سزایی دارد. گاهی وزن تمام شده پارچه نزدیک نیم کیلو می شود.

پارچه کتان

انواع کتان

انواع پارچه کتان شلواری که توسط شرکت ما تولید می شود، عبارتند از:

100 درصد پنبه ، 460 گرم ، عرض 160 سانتی متر

97.5 درصد پنبه ، 2.5 درصد لاکرا ، 420 گرم ، عرض 157 سانتی متر

100 درصد پنبه ، 365 گرم ، عرض 150 سانتی متر

100 درصد پنبه ، 550 گر ، عرض 155 سانتی متر

در طول زمان بنا به درخواست مشتریان و ذائقه بازار، بر تنوع محصولات ما نیز افزوده می شود. شما هم می توانید مشخصات مورد نظر خود را برای تولید به ما سفارش دهید. کارخانه ما همچنین پارچه کتان پرده ای نیز تولید می کند.

ما با رنگبندی متنوعی نیز در هریک از مشخصات بالا تولید کرده ایم.

طبیعی است هر کدام از این محصولات، قیمت متفاوتی خواهند داشت. برای استعلام قیمت باید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما