لیست قیمت پارچه ملحفه ای در بازار ایران

اگر بخواهیم به یکی از پر کاربرد ترین نوع پارچه های مصرفی اشاره کنیم، می توان پارچه ملحفه ای را نام برد. این پارچه برای روکش کردن انواع تشک، بالشت و پتو مورد استفاده قرار گرفته و از کثیف شدن زود هنگام آن ها جلوگیری به عمل می آورد . به علاوه ی اینکه ظاهر و نمایی زیبا را به آن ها می بخشد. حالا فرض کنید که پارچه ملحفه ای تشک، بالشت و پتو با هم ست باشد، آن وقت این زیبایی در چشم دو چندان شده و به فرد حس خوشایندی را القا می کند. حالا اگر درخواستتان سفارش عمده این پارچه پنبه مناسب و بسیار قیمت مناسب می باشد و یا خواهان مشاهده لیست قیمت پارچه ملحفه ای هستید، می توانید در بازار ایران، بخصوص بازار اینترنتی آن، سریع تر به هدفتان برسید.

لیست قیمت پارچه ملحفه ای در بازار ایران

خرید پارچه ملحفه ای در بازار ایران

خرید پارچه ملحفه ای در بازار ایرانپارچه ملحفه ای که به عنوان یکی از ضروری ترین پاچه ها مورد کاربرد واقع شده و در انواع کالاهای خواب می توان آن را دید، جزو ده پارچه پر فروش در بازار به حساب آمده و تشکیل یافته از الیاف متعددی می باشد که برخی از آن ها را نام خواهیم برد:

  • پارچه ملحفه ای با الیاف فلامنت_ فلامنت
  • پارچه ملحفه ای با الیاف فلامنت_ پلی استر
  • الیاف فلامنت_ پنبه
  • پلی استر پنبه_ فلامنت
  • پنبه_ پنبه
  • و …

با این وجود می توان این پارچه را برخاسته از تنوع بالایی دانست که هر کدامشان ویژگی های بارز و البته مناسبی را به تصویر کشیده اند.
همچنین در مورد میزان اهمیت آن که در میان عموم افراد به عنوان پارچه ملافه ای شناخته می شود، می توان گفت که برای محافظت از کالاهای خواب از آلودگی همچون بالشت، لازم است.

خوبی اش هم در این است که می توان در صورت کثیف شدن، به راحتی آن را شستشو داد و دوباره استفاده کرد.

با همه ی این اوصاف اگر قصدتان خرید پارچه ملحفه ای است، می توانید با مراجعه به بازار عمده فروشی بزازان که شمارشان در ایران بسیار است، اقدام به خرید آن به شکل های مختلفی بکنید. مانند خرید پارچه کیلویی که برایتان کم هزینه تر خواهد بود.

فروش ویژه پارچه ملحفه ای ترک در بازار داخلی

فروش ویژه پارچه ملحفه ای ترک در بازار داخلییکی از پارچه های ملحفه ای که در جلب نظر خریداران تاثیری عالی را بر جای نهاده و در بازار داخلی کشور به وفور از آن وجود دارد، پارچه ملحفه ای ترک می باشد.
مرغوبیت و کیفیت اعلای این پارچه، بسیار مورد تایید بوده و به اشکال مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
مانند پارچه لحاف تشک ترکیه که با برخورداری از جدید ترین و شیک ترین طرح ها، ضمن محافظت از این کالاهای مصرفی، توانسته جلوه بسیار چشمگیری را در آن ها ایجاد نماید. بنابراین بهترین گزینه برای تازه عروس هایی است که می خواهند اتاق خوابی مزین و زیبا داشته باشند.

لازم به ذکر است که اغلب پارچه های ملحفه ای ترک موجود در بازار ایران، تماما از جنس پنبه بوده و به همین دلیل از نوع پارچه های اعلاء و البته گرانقیمت به شمار می آیند.
البته نگران قیمتش نباشید، چرا که با مراجعه به مراکز فروش پارچه ارزان می توانید از تخفیفات مناسب آن برخوردار شوید.
به علاوه ی اینکه با مراجعه به چنین مراکز فروش عمده پارچه نیز خواهید توانست آن را با این مشخصات نیز سفارش دهید:

  • پارچه ملحفه ای ترک در مدل های جذاب مانند مدل پاپیون
  • پارچه ملحفه ای با دوام عالی و ثبات رنگ و کیفیت بعد از شستشو

خریدار پارچه ملحفه ای در بازار جهانی

خریدار پارچه ملحفه ای در بازار جهانیپارچه های ملحفه ای با وجود مصارف بالایشان و البته طرح و مدل های مدرن و زیبا توانسته اند هم در بازار داخلی و هم در بازار جهانی، به محبوبیتی تماشایی دست پیدا کنند.
گفتنی است که اغلب خریداران این محصول در بازار جهانی از میان کشور های همجوار ایران هستند که به عنوان خریدار تکه پارچه و غیره برای آن درخواست خرید ارسال می کنند.
شرکت های صادراتی نیز گلچینی از بهترین پارچه ملحفه ای را انتخاب کرده و برای این خریداران می فرستند.
باید عنوان داشت اغلب پارچه های ملحفه ای که خریداران داخلی و خارجی تقاضایشان را دارند، شامل دو نوع کلی می باشند. مانند:

  • پارچه ملحفه ای ساده
  • پارجه ملحفه ای طرح دار

آمار های فروش نشان داده که پارچه های طرحدار با برخوردرای از نقوش بیشتر و متنوع تر، توانسته اند موفقیت بیشتری را در فروش و همینطور مصرف کسب نمایند.

قیمت ارزان پارچه ملحفه ای در بازار بین المللی

قیمت ارزان پارچه ملحفه ای در بازار بین المللیپارچه های ملحفه ای داخلی که توسط تولید کنندگان ماهر و توانای کشورمان تولید شده و مشخصات کمی و کیفی مقبولی را در خود جای داده اند، در بازار بین المللی دارای اهمیت ویژه ای بوده و به همین دلیل فروش بالایی را در این بازارها به دست آورده اند.
اما یکی از بهترین پارچه ملحفه ای البته از نظر جنس که توانسته توجه خریداران خارجی را به خود جلب سازد، پارچه ابریشمی است.
این نوع پارچه از مرغوبیت قابل لمسی برخوردار بوده و چه توسط مشتریان ایرانی و چه توسط مشتریان خارجی مورد محبوبیت واقع شده است.

شاید بهتر باشد تا برخی از شاخص ترین و ممتاز ترین ویژگی های موجود در پارچه های ابریشمی ملحفه ای که در گزینه زیر آورده اند شده اند آشنا شوید:

  • این پارچه از سطح صاف برخوردار بوده و در نتیجه چین و چروکی را روی پوست ایجاد نمی کند.
  • شستشوی دستی این پارچه، باعث طول عمر و تداوم استفاده از آن می شود.
  • حتی موهایی که از حالت وز برخوردار هستند، با قرار گرفتن روی این پارچه، از حالت وزی در آمده و صاف تر می شوند.
  • از بهترین پارچه ها برای مبتلایان اگزمای پوستی است.

جدای از این ویژگی ها، بهتر است بدانید که برخی از شرکت های صادراتی پارچه ملحفه ای، که این شرکت نیز جزو آنهاست، هر نوع پارچه ای اعم از پارچه ابریشمی را با قیمت ارزان و یا همان قیمت عمده پارچه به فروش رسانده و در نتیجه منجر به رفاه حال خریداران مختلف شده اند.
حالا اگر خواستار اطلاع از قیمت روز پارچه، قیمت پارچه ملحفه ای نخی و یا هر نوع دیگری هستید، می توانید از همین طریق اقدام فرمایید.

فروشنده پارچه ملحفه ای مرغوب در تبریز

فروشنده پارچه ملحفه ای مرغوب در تبریزدر داخل کشور، شهر های زیادی به عنوان شهر های صنعتی شناخته شده و محصولات متعددی از قبیل پارچه را مورد تولید انبوه قرار داده اند.
مانند تبریز که قطب صنعتی ایران به شمار رفته و با در اختیار داشتن واحد های تولیدی گسترده پارچه، توانسته نقش تاثیرگذاری را در تامین این محصول ایفا نماید.
قابل ذکر است تمامی کارخانجات تبریز مجهز به سیستم های به روز و پیشرفته بوده و به همین دلیل طی سال هاست که همچنان خط تولید پارچه را پابرجا و استوار حفظ کرده اند.

در نتیجه ی همه این اقدامات، پارچه های متنوعی اعم از پارچه ملحفه ای یا ملافه ای توسط تولیدکنندگان تبریزی روی کار آمده اند.
بنابراین اگر درخواست خرید پارچه مرغوب و درجه از نظر کیفیت و ظاهر را دارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه پارچه واقع در این شهر و یا با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی معتبر نظیر این مجموعه و به کمک فروشندگان متخصص آن ها، به انواع پارچه های تولیدی تبریز از جمله پارچه های ملحفه ای بسیار خوب آن دسترسی پیدا کنید.

بهترین مارک پارچه ملحفه ای در اصفهان

بهترین مارک پارچه ملحفه ای در اصفهاندر کنار تبریز، اصفهان نیز در رده دیگر عرضه کنندگان برتر پارچه در کل کشور قرار گرفته است.
با این وجود می توان انتظار تولید و عرضه بهترین نوع پارچه از همه جهات را از اصفهان داشت.
خوب است بدانید که عمدتا بهترین مارک های متعلق به پارچه ملحفه ای متعلق به اصفهان، پایتخت تولید و فرهنگ و ادب می باشند.

به علاوه باید گفت که این مارک ها از نظر چاپ پارچه نیز متمایز بوده و نوع چاپ به کار رفته در آن ها ری اکتیو است که از این صفات برخوردار می باشد:

  • از ثبات رنگ بسیار خوبی بهره برده است.
  • رنگ و چاپ پارچه پس از شستشو نیز ثابت باقی مانده و از بین نمی رود.

پس اگر سراغ بهترین مارک پارچه ملحفه ای را از فروشگاه داران بپرسید، اول از همه تولیداتی از اصفهان را نشانتان خواهند داد.

وارد کننده پارچه ملحفه ای در اردکان

وارد کننده پارچه ملحفه ای در اردکاناردکان واقع در استان یزد، یکی دیگر از تولید کنندگان اصلی پارچه در کل کشور به شمار می آید که پارچه هایی با کیفیت مناسب را عازم بازار های فروش کرده است.
در این شهر نه تنها آثار زیادی از پارچه های تولید داخل دیده می شود، بلکه شرکت های دیگری هم به عنوان شرکت وارد کننده به فعالیت پرداخته اند که شمارشان کم هم نیست.
یعنی تجمع بخش عظیمی از این شرکت ها در اردکان شکل گرفته و در نتیجه با فعالیتشان، زمینه را برای واردات انواع پارچه علی الخصوص پارچه ملحفه ای به بازار کشور فراهم کرده اند.
در نتیجه ی همین امر، پارچه های خارجی پرطرفداری مانند پارچه ترک در بازار به فروش رسیده و البته که با طرح، رنگ و مدل های چشم نوازشان، حسابی دل خریداران داخلی را به دست آورده اند.

تولید کننده انواع پارچه ملحفه ای درجه یک در سراسر کشور

تولید کننده انواع پارچه ملحفه ای درجه یک در سراسر کشورتولید کنندگان فعال و کوشا در عرصه تولید پارچه در سراسر کشور حضور یافته و با بهره مندی از عوامل تولید، اقدامات مثبتی در جهت تامین این محصول را انجام داده اند، انواعی از بهترین پارچه های ملحفه ای را عرضه کرده و کشور را در زمینه تولید آن خودکفا کرده اند.
البته این اقدام از سوی تولید کنندگان مطرح پارچه صورت گرفته و امید می رود که در آینده به شمار آن ها اضافه شود تا خودکفایی کاملی در عرصه تولید انواع پارچه اتفاق بیفتد.

اگر خاطرتان باشد در بخش های قبلی به دو نوع کلی از پارچه های ملحفه ای تولید شده توسط تولید کنندگان مطرح کشور اشاره کردیم که یکی از آن ها پارچه ملحفه ای طرح دار بود.
حالا اگر مایل باشید انواعی از این پارچه های زیبا و خوش نقش و نگار را نام ببریم تا اگر خواستید، آن ها را به لیست خرید خود اضافه کنید:

  • پارچه ملحفه ای گلدار
  • پارچه ملحفه ای فانتزی
  • پارچه ملحفه ای سنتی
  • ترکیبی
  • سه بعدی
  • اسپرت

مرکز توزیع و پخش پارچه ملحفه ای عروس

مرکز توزیع و پخش پارچه ملحفه ای عروسپارچه ملحفه ای عروس یکی از چشمگیر ترین و دل پسند ترین نوع پارچه هایی است که در هر مرکز فروشی می توان آن را دید.
این پارچه ها هم تحت پارچه ملحفه ای عروس ایرانی و هم در پارچه های ملحفه ای ترک در بازار موجود بوده و خریداران می توانند با توجه به سلیقه و علاقه شان یکی را انتخاب کنند.
مطمئنا از هر دو گروه، پارچه های مناسبی وجود دارد که قابل خریداری است.
اما یکی از جنس و طرح های فوق العاده از پارچه ملحفه ای مورد نظر را که می توان به خریداران پیشنهاد داد و از آن به عنوان پارچه لحاف تشک عروس استفاده کرد، پارچه ساتن طرح رعنا می باشد.
این پارچه بسیار ایده آل، کاملا مناسب تازه عروس ها بوده و با طرح گیپور دوزی شده اش، نمای فوق العاده ای را به اتاق خواب هدیه خواهد داد.
برای تهیه آن هم می توانید از مراکز پارچه فروشی ارزان همچون مراکز توزیع و پخش اقدام نمایید.

نمایندگی پارچه ملحفه ای مرغوب در ترکیه

نمایندگی پارچه ملحفه ای مرغوب در ترکیهبرخی از تولید کنندگان دارای نام و اعتبار که در حوزه تولید انواع پارچه از جمله پارچه ملحفه ای در کشور مشغول می باشند، دارای نمایندگی های فعال در جای جای ایران و حتی برخی از کشور های نزدیک مانند ترکیه می باشند.
بنابراین شهروندان ترکیه که ایرانی هستند و علاقمند به خرید پارچه تولید شده متعلق به کشور خود می باشند، می توانند به نمایندگی های فوق مراجعه کرده و بدین ترتیب انوعی از پارچه ملحفه ای مرغوب را مورد سفارش و خریدرای قرار دهند.
در این صورت با مراجعه به نمایندگی مورد نظر، از خدمات پس از فروش مناسبی هم بهره مند خواهند شد.

تامین کننده پارچه ملحفه ای عروسکی بر اساس استاندارد

تامین کننده پارچه ملحفه ای عروسکی بر اساس استانداردپارچه ملحفه عروسکی یا دخترانه با برخورداری از طرح و رنگ های شاد و وجد آور توانسته در صدر پارچه های پر تقاضای بازار قرار گیرد.
اغلب این پارچه ها اگر از برند های معروف باشند، علاوه بر نمای دل نشین خود، از مرغوبیت متناسبی هم برخوردار بوده و بنابراین از هر نظر می توان روی آن ها به عنوان یک گزینه ایده آل برای خرید حساب کرد.
گفتنی است که این نوع پارچه با توجه به رده سنی مصرف کنندگان، طرح های متنوعی را دارا می باشد که از جمله پر مخاطب ترین آن ها در بازار عبارتند از:

  • پارچه ملحفه ای عروسکی طرح خرسی
  • پارچه ملحفه ای عروسکی طرح گلدار
  • طرح ساده

اما برای تهیه این پارچه می توان از طریق تامین کنندگان بزرگ کشور که برخی از آن ها به عنوان مراکز عمده فروش پارچه کرمان و در این شهر فعالیت دارند، اقدام کرد و از پارچه های تولید شده بر اساس استاندارد روز دنیا بهره مند گشت.

صادر کننده پارچه ملحفه ای در بانه

صادر کننده پارچه ملحفه ای در بانهبانه از مهم ترین مرز هایی است که محل صدور و ورود بسیاری از کالا های مهم مصرفی همچون پارچه محسوب می شود.
از این مرز همواره صادر کنندگان پارچه ملحفه ای برای ارسال محصولاتشان استفاده کرده و آن ها را با صرف هزینه های کمتری صادر می کنند.
جدای از این اگر به دنبال بهترین و ارزان ترین پارچه های وارداتی هم باشید، می توانید با مراجعه به واحد های عمده فروشی پارچه در بانه به این امور دست پیدا کنید.
نتیجتا می توان دریافت که بانه محل فروش انواعی از پارچه های وارداتی درجه یک و قیمت مناسب به شمار رفته و در عین حال مرز مورد توجه اغلب صادر کنندگان پارچه در کشور نیز می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما