پارچه عبایی 20.80 | مرکز فروش و نمایندگی کارخانه

قیمت فروش مستقیم پارچه عبایی

مرکز فروش عمده و نمایندگی کارخانه تولید پارچه عبایی ، ارائه دهنده بهترین کیفیت این کار با ضخامتها و رنگبندی متنوع به بازار است. طبیعتاً ارزان ترین قیمت خرید عمده هر کالایی در خرید مستقیم از کارخانه قابل دستیابی است. اگر تولیدکننده پوشاک زنانه هستید و یا برای مصرف سنتی این پارچه، یعنی عبای لباس عربی یا لباس روحانیان از این محصول استفاده می کنید، با ما تماس بگیرید.

کارخانه تولیدکننده پارچه عبایی

پارچه عبایی با ترکیب 20 درصد پشم و 80 درصد پلی استر در معدودی از کارخانجات نساجی ایران تولید می شود. از این منظر شباهت زیادی به پارچه فاستونی 20.80 دارد. بیشترین تولید این کارخانه ها به کشورهای عربی صادر می شود. بخشی از تولیدات هم به مصرف دوخت عبای مورد استفاده توسط روحانیان می رسد. در سالهای اخیر از این پارچه برای تولید مانتوها و لباس های زنانه نیز استفاده می شود. این امر تحولی در بازار و نیز تولید این پارچه به وجود آورده است. طبیعتاً مشتریان این پارچه تنوع پیدا کرده و بیشتر شده اند. از طرفی تنوع رنگی ان نیز افزایش پیدا کرده است.

فروش مستقیم توسط نمایندگی کارخانه

همانگونه که اشاره شد، تا چند سال پیش فقط از پارچه های عبایی جهت لباس و عبای روحانیان استفاده می کردند. اما امروزه تولیدکنندگان برای تولید مانتو و پوشاک زنانه مانند تونیک نیز از این پارچه استفاده زیادی می کنند. این امر باعث شده مشتریانی وارد این بازار شوند که نیازمند کسب شناخت دقیق از پارچه و تأمین کنندگان آن هستند. از طرفی تقاضا برای تنوع در مانتوها بسیار بالاست. استفاده از پارچه عبایی برای تولیدی های مانتو یکی از کار هایی خواهد بود که باعث ایجاد تفاوت و تنوع در طرح های ارائه شده به بازار می شود.
نمایندگی کارخانه این امکان را برای این مشتریان فراهم کرده که بتوانند به صورت مستقیم به بهترین قیمت خرید خود را انجام دهند.
پس در اسرع وقت با ما تماس بگیرید.


فروش مستقیم توسط نمایندگی کارخانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما