معرفی انواع پارچه ریون

تولیدی های پوشاک مدل های جدید و زیبایی از تونیک و لباس و پیراهن زنانه که
با پارچه ریون ، گیپور و حریر ساده و طرحدار دوخته شده اند را به بازار
معرفی کرده اند.
ما در این متن قصد داریم شما را با انواع پارچه ریون و استفاده هایی که از آن در حوزه تولید البسه زنانه می شود آشنا کنیم تا خیلی راحت تر بتوانید برای خرید اقدام کنید.

انواع مدل پارچه ریون
پارچه ریون چند برند و نوع خاص و پرکاربرد دارد که می توان به کریستال ، شنل ، ایرانی ، طرح دار و نگین دار اشاره کرد، که در ادامه به معرفی انواع و مصرف آن ها شاره خواهیم کرد.

ریون کریستال
این طرح پارچه تماما الیاف مصنوعی دارد که آب را به خود جذب نمی کند و اما نفوذ خوبی برای گرما دارد ، اکثرا مدل تونیک ، لباس و پیراهن بدون آستین را از آن می دوزند که در فصل سرد برای باشگاه و مهمانی به کار رود.
کمتر از باقی مدل ها کش می آید و همچنین شلوار دامنی را نیز از این مدل ریون تولید می کنند.

پارچه ریون

ریون شانل
در بین کارهای ریون از همه بیشتر حالت کشی دارد و به خاطر همین ویژگی در تولید دامن از آن استفاده می کنند.
رنگ مشکی این طرح فوق العاده فروش خیلی بیشتری نسبت به سایر رنگ ها دارد و به خاطر حالت کشی معمولا پیراهن هایی که از آن دوخته می شوند بعد از مدتی بلندتر می شوند و حالت کشیدگی پیدا می کنند که سبب می شود پیراهن های شانل فروش کمتری داشته باشد.

پارچه ریون

ریون ایرانی
به علت این که اکثر تولیدی ها پارچه ریون را لازم دارند و استفاده سالیانه آن ها نیز متراژ بالایی می باشد، اکثر بافندگان ایرانی سفارش مزدی بافت ریون را به صورت کیلویی قبول می کنند.
معمولا یک کیلو از کار معادل 3.4 متر می باشد که با رنگ بندی خیلی کامل در بازار آماده عرضه می شود و حالت کش آمدن نیز تقریبا نزدیک به مدل شانل می باشد.
عرض یک و نیم متر دارد و حداقل فروش آن یک عدل ده تاقه ای می باشد که هر تاقه بیست کیلو از پارجه را شامل می شود.

پارچه ریون

ریون طرحدار
مدل طرحدار ریون نیز در بازار فروش خوبی دارد که معمولا برای تونیک و پیراهن زنانه استفاده می شود، حالت کشی پارچه مناسب می باشد که دچار آب رفتگی یا کش آمدگی هم نمی شود.
جزو کارهای وارداتی است و عرض یک و نیم متر دارد که در هر تاقه پارچه بیست و پنج یارد که معادل بیست متر می باشد، موجود می باشد.

پارچه ریون

ریون نگین دار
زیباترین طرحی که پارچه ریون دارد ، مدل نگین دار آن می باشد که اکثرا برای لباس های مجلسی بلند از آن استفاده می کنند.
حتی گاهی خیلی ها برای کم کردن هزینه ها نیز طرح ساده را خریداری می کنند و سپس خودشان با زر و ملیله بر روی آن نگین کاری را انجام می دهند.
این پارچه که به تازگی در بازار کار می شود مورد استقبال شدید از طرف خانم ها واقع شده است.

پارچه ریون

می توانید برای دیدن جدیدترین و به روزترین طرح ها و مدل های ریون با ما در ارتباط باشید تا همیشه پیرو مد بازار بتوانید پیش بروید.


دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما