پخش و فروش پارچه کیلویی

پخش و فروش پارچه کیلویی می تواند برای تمام بنکداری هایی که خصوصا در مراکز استان فعالیت می کنند، شاهراهی برای پیشرفت اقتصادی باشد.
شاید بپرسید پارچه کیلویی پخش و فروش آن چه ربطی به شاهراه شدن اقتصادی برای فعالان حوزه پارچه خواهد داشت و به چه شکل می توان از آن به عنوان یک امتیاز ویژه استفاده کرد.
اجازه دهید با پارچه ای مانند ریون که مدل ایرانی آن به صورت کیلویی فروش می رود، برایتان مثال بزنیم تا به خوبی منظور ما را درک کنید.
ریون ایرانی به صورت کیلویی که اکثر متراژی بین 3 تا 4 متر را در برخواهد گرفت، به فروش می رسد که طرح ساده، گلدار و همچنین مدل محرم آن نیز موجود می باشد.
هنگامی که به صورت کیلویی پارچه را بین مغازه داران خرید و فروش کنید و به صورت حراج برای مشتری هایتان بگذارید، همین لغت حراج سیل عظیمی از متقاضیان همشهری و حتی هم استانی شما را به سویتان خواهد آورد که تبدیل به یکی از مراکز همیشه شلوغ آن منطقه شوید.
به جای این که همیشه لوکس بودن شما را جلو بیندازد، گاهی نیز به تخفیف ویژه و یا زدن حراج ویژه خصوصا در رابطه با پارچه هایی که به صورت ارزان و کیلویی فروش می روند فکر کنید و از این شرایط نیز در موقعیت های مختلف کاریتان استفاده کنید.

پارچه کیلویی
سایت بازار پوشاک ایران با ارتباط داشتن با تولیدی های، داشتن خط تولید منحصر به فرد و همچنین انجام واردات به صورت تیراژ بالا در ماه های مختلف سال ارائه دهنده کار های استوک و ضایعاتی و همچنین کیفیت های درجه یک به صورت کیلویی خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما