نمد پارچه مبلی 100 تا 150 گرم با ارزانترین قیمت

نمد پارچه مبلی یکی از انواع بسیار پرطرفدار و ارزان قیمت منسوجات نمدی می باشد، که همواره مورد توجه فروشندگان و عمده خریداران بسیاری قرار گرفته است.
بطور کلی بحث تولیدات نمد و تهیه ارزان قیمت و باکیفیت بالای آن، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که ذهن فروشندگان، عمده خریداران بسیاری از جمله فروشندگان پارچه مبلی و روکش مبلی را به خود مشغول کرده است.
نمد جزو قدیمی ترین منسوجات ساخته دست بشر است که همواره از ویژگی های منحصر بفردی از جمله، سازگاری با محیط زیست و نداشتن هیچگونه مشکلی در بحث مسائل عمده زیست محیطی برخوردار می باشد.
این پارچه ها رطوبت و آب را جذب نمی کنند و از این جهت از خواص ضد باکتری و قارچ بودن بهره می برند.
این پارچه ها همچنین ضد اشعه ماورابنفش هستند و حتی در زمانیکه در معرض نور هم قرار گیرند، پایداری و سلامت خود را حفظ می کنند.
نمد بطور کلی پارچه ای ضد شعله و حرارت می باشد که بطور کلی به پارچه خود خاموش شونده معروف هستند.

تولیدی بهترین نمد آستر پارچه مبلی

علاوه بر موارد ذکر شده یکی از نکاتی که همواره ذهن فروشندگان نمد پارچه مبلی را به خود مشغول کرده آنست که،
چگونه می توان این محصول را در بالاترین سطح کیفی خود و با قیمت مناسب و به صرفه تهیه کرد.
در واقع در پاسخ به این سوال مهم و کاربردی در زمینه تهیه اقلام نساجی می توان گفت که با توجه به این که واحد تولیدی پارچه بازار خود به طور مستقیم و با کمترین تعداد واسطه نسبت به تهیه و عرضه نمد پارچه مبلی اقدام می کند.
 از این رو بهترین روش جهت داشتن خریدی مطمعن و باصرفه اقتصادی، حذف واسطه ها و کاهش هزینه های واسطه گری و در نهایت تهیه پارچه با کیفیت و ارزان به طور مستقیم از درب کارخانه می باشد.
این مجموعه تولیدی با در نظر گرفتن بالاترین سطح کنترل کیفی و به همراه  تاییدیه تست های بین المللی، با بهره گیری از آزمایشات مختلف و متنوع بهترین کیفیت نمد پارچه مبلی را در اختیار عمده خریداران قرار می دهد.
این منسوجات با قیمت ارزان و اقتصادی و الیاف با کیفیت پلی استر صد درصدی در دسترس فروشندگان و عمده خریداران بسیاری قرار می گیرند.

ویژگی های منحصر بفرد پارچه

ویژگی های منحصر بفرد نمد پارچه مبلی

پارچه نمد در برابر پارگی و کشیدگی بسیار مقاوم و مستحکم می باشد.
این منسوجات دارای لطافت و نرمی دلپذیر و منحصر بفردی می باشد، که آن را جهت تولید پارچه رومبلی آماده ساخته است.
این پارچه ها اغلب از الیاف مصنوعی و باکیفیت پلی استر با درصد اختلاط صد درصدی تولید و به فروش می رسند.
گاها از الیاف طبیعی با درصد های کمتری در ساخت نمد رومبلی بهره برده می شود که طبیعتا به قیمت نهایی تمام شده پارچه افزوده خواهد شد.
پارچه نمد بطور کلی علاوه بر کاربردهایی که در زمینه تولید روکش مبلمان دارا می باشد، در زمینه های متنوع دیگری نیز بکار برده می شود.
از جمله این کاربردها می توان به، تولید کیف و کفش، کت و شلوار، کیف های تبلیغاتی، کیف هدیه، کیف های حمل و نقل و غیره اشاره کرد.
پارچه های نمدی همچنین در زمینه تولید عروسک ، پارچه های رومیزی، پارچه های یکبار مصرف، روکش کالای خواب از جمله، روکش بالش و تشک و لحاف اشاره کرد.
این پارچه ها همچنین در زمینه  تولید پارچه های نظافتی و تمیزکاری جهت از بین بردن گرد و غبار سطوح و حتی دمپایی های یکبار مصرف مورد استفاده قرار دارند.

کاربردهای نمد پارچه مبلی

کاربردهای نمد پارچه مبلی

پارچه نمدی روکش مبلی حتی در زمینه هایی از جمله، تولید پارچه کمد لباسی، پارچه های مخصوص بسته بندی هدیه و حتی کاغذ دیواری ها با رنگ ها و مدل های متنوع کاربرد دارد.
این پارچه ها همچنین در زمینه ساخت و تولید کفش، لباس و پوشیدنی ها، چمدان و ساک مورد استفاده فراوان قرار دارند.
طیف گسترده کاربردهای متنوع پارچه نمدی به گونه ای است که در تمام زمینه های عمده و مهم از جمله، پزشکی و جراحی، لباس های مخصوص اتاق عمل به همراه کلاه و ماسک جراحی و پوشش کفش کارکنان بیمارستانی می توان اشاره کرد.
در زمینه های متنوع کشاورزی نیز، از بسته بندی های مخصوص محصولات متنوع درمانی گرفته تا پوشش میوه ها و محصولات کشاورزی می توان اشاره کرد.
این پارچه ها با خواص ضد اشعه ماورابنفش بودن خود، نقش بسیار مهم و متنوعی در بخش جلوگیری از ورود اشعه به محصولات دارویی و گیاهی به عمل می آورد.
از منسوجات نمدی در بخش صنایع خودرو نیز مورد استفاده فراوان قرار دارد.
این منسوجات در جهت تولید صنایع دستی از جمله، ساخت کفش و گلیم نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
پارچه های نمدی بدلیل اینکه از مواد اولیه باکیفیت تولید می شوند، در بسیاری از زمینه ها کاربرد دارند.
نمد یک ماده عالی برای استفاده در صنایع دستی و پروژه های دکوراسیون منزل و صنعت مد مورد استفاده قرار دارد.
برش، دوخت، چسباندن و تزئینات وسایل و مبلمان با پارچه نمدی بسیار ساده و کاربردی است.
این پارچه ها در انواع رنگ ها و ضخامت های مختلف در بازار وجود دارند.
نکته مهم در خصوص تهیه این پارچه ها آنست که، دقیق بدانیم برای چه هدفی آن را تهیه می کنید تا در نهایت ضخامت مورد نظر از پارچه نمدی را تهیه و مورد استفاده قرار دهند.
بطور کلی پارچه های نمدی انواع و اقسام مختلفی دارند که با توجه به نوع الیاف مورد استفاده در آن ها، عملکرد ها و کاربردهای مختلفی دارند.
پارچه های نمد از جنس نمد پشمی، نمد خز، نمد اکریلیک الیاف مصنوعی، نمد ریون، نمد فشرده و نمد سوزنی می باشند.

تاریخچه و مراحل تولید پارچه

تاریخچه و مراحل تولید نمد پارچه مبلی

اگر بطور کلی به ویژگی ها و خواص پارچه نمدی نگاهی بیاندازیم، باید گفت پارچه نمد در اصل یک پارچه نبافته و ساخته شده براساس الیاف می باشد. پارچه نمدی مانند سایر منسوجات از فرآیند بافندگی در کارخانه تولید پارچه تبعیت نمی کند.
در اصل نمد در فرآیند تولید خود، به صورت ویژه با فشرده شدن و متراکم شدن الیاف به یکدیگر ساخته می شود.
این پارچه محکم با بافتی متراکم سالیان سال است که در انواع فرهنگ های مختلف تولید و مورد مصرف بشریت قرار گرفته است.
پارچه نمدی پارچه ای محکم می باشد، که از مو و خز بدن حیوانات ساخته شده و برای تولید آن نیازی به بکارگیری ماشین بافندگی نمی باشد. پارچه های نمدی را مانند پشم و الیاف مصنوعی، نایلون یا  پلی استر ترکیب می کنند.
این ترکیب در واقع ترکیبی از رطوبت، اصطکاک، گرما و فشار می باشد که طی آن الیاف باکیفیت پارچه بصورت فشرده بهم متصل شده و نمد ساخته می شود‌.  پارچه های معمولی که در ماشین ریسندگی بافته می شوند، اغلب دارای الیافی هستند که به صورت نخ هایی بهم پیچیده و متصل می گردد.
این پارچه در زمان های قدیم بدلیل در دسترس تر بودن منابع طبیعی، از الیاف طبیعی تولید می شدند ولی امروزه الیاف مصنوعی با کیفیت جانشین الیاف طبیعی شدند و بدلیل داشتن قینت مناسب تر و اقتصادی تر شدن هزینه نهایی و تمام شده پارچه، به فراوانی در تولید انواع منسوجات استفاده می شوند.

نکات مهم در زمینه نگهداری نمد پارچه مبلی

نکات مهم در زمینه نگهداری نمد پارچه مبلی

حال یکی از نکات مهم دیگر در زمینه نگهداری و تمیز سازی پارچه های نمدی رومبلی می باشد، که از اهمیت بسزایی برخوردار است. پارچه های نمد رومبلی بدلیل استفاده مکرر از آن گاها دچار آلودگی های محیطی می شوند که به تبع آن ظاهر و کیفیت آن تا حدودی کاهش پیدا می کند.
حال نکته مهم اینجاست که با دانستن نکات مهم در زمینه نگهداری و نظافت پارچه نمدی رو مبلی می توان به سادگی به حفظ کیفیت، دوام و طول عمر این قبیل منسوجات بیش از پیش افزود.
اولین نکته آنست که اگر کثیفی و لکه ناشی از ریخته شدن تکه های غذا و شیرینی و یا حتی گل و لای باشد، کافیست فقط اجازه داد تا مدتی این کثیفی خشک شود.
دلیل این امر نیز واضح است، زیرا اگر قبل از خشک شدن کامل کثیفی روی پارچه نمدی رو مبلی، اقدام به برداشتن و تمیزسازی آن نمود، به احتمال خیلی زیاد ماده ی آلوده به الیاف نمد وارد شده و نظافت منطقه آلوده بیش از پیش دشوار می گردد.
حال پس از خشک شدن کامل محل، اقدام به نظافت آن بخش نموده و لکه ها و کثیفی های خشک را با تکان دادن پارچه حتی المقدور پاک نمایید.
البته باید مراقبت نمود که هیچگونه زباله و کثیفی خشکی در بافت پارچه نمد رومبلی باقی نماند.
زیرا اگر این کثیفی ها در بافت پارچه ماندگار شوند، در طول زمان سبب از بین رفتن بافت و کیفیت پارچه خواهند شد و لکه های ماندگاری برروی آن ایجاد می نمایند.
با یک تکان دادن ساده و به همراه دست خود، شما می توانید آلودگی ها را از روی سطح به سادگی برطرف نمایید.
در این مواقع حتی می توان به راحتی، از یک برس نرم جهت پاکسازی زباله های سرسخت استفاده نمود.
نکته دیگر آنست که باید حتما نظافت پارچه از نزدیک بررسی گردد، به گونه ای که ذرات غذا از روی پارچه حذف گردد و با باقی ماندن ذرات غذا روی الیاف پارچه نمد رومبلی از بروز لکه های عمیق و همچنین مشکلات ثانویه ناشی از رشد باکتری، قارچ ها و آفات جلوگیری گردد.
اگر بعد از بررسی دقیق تر سطح پارچه متوجه وجود یکسری زباله ها و کثیفی ها شدید، کافیست فقط با یک برس نرم روی پارچه به آرامی کشیده تا این موارد از روی سطح پارچه کنار روند.
در مواردی که پارچه نمد رومبلی دائما کثیف می گردد، برای تمیزسازی و نظافت این قبیل منسوجات کافیست تا با یک براشر و برس تمیز و نرم و یا جاروبرقی و به همراه یک غلتک پرزگیر، گرد و غبار و آلودگی های روی سطح را به آسانی جمع آوری و تمیز نمود.
حتی می توان در ادامه با بکارگیری یک لکه بردار شیمیایی سطح را بیش از پیش نظافت کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما