پارچه ژئو تکستایل در نمایندگی فروش و تولید کننده پارچه در ایران

پارچه ژئو تکستایل جزو دسته پارچه های صنعتی با فابلیت های ویژه هستند که، همواره مورد توجه عمده خریداران و فروشندگان بسیاری قرار دارند.
پارچه های ژئو تکستایل پارچه های نفوذ پذیری است که از الیاف مصنوعی با کیفیت و ارزان قیمت تولید و عرضه می گردند.
ژئو تکستایل ها از الیاف مصنوعی همچون؛ پلی پرو پیلن و پلی استر ساخته می شوند.
معمولا بدلیل صنعتی بودن این پارچه ها را در امور کاربردهایی اعم از، موارد مربوط به خاک استفاده می کنند.
این پارچه ها در انواع و اقسام آزمایشات مهندسین و محققین بسیار کاربردی هستند.
از انواع کاربرد های پارچه ژئو تکستایل می توان به توانایی جدا سازی، فیلتر کردن، تقویت، محافظت و یا تخلیه اشاره کرد.

پارچه ژئوتکستایل Geotextile  پلی استر

پارچه ژئوتکستایل Geotextile  پلی استر

پارچه‌های ژئو تکستایل به سه شکل اصلی و طی فرآیندهای مختلفی تولید و عرضه می‌گردند.
ژئو تکستایل‌ غیر بافته، که طی فرآیندهایی غیر از بافندگی شکل می گیرند و پارچه های ژئو تکستایل‌ بافته شده یا اصطلاحا سوزن سوراخ‌شده، که طی فرآیندهای بافندگی تولید می شوند، اشاره کرد.
از انواع دیگر این پارچه ها می توان به  ژئو تکستایل‌ هایی که با بهره گیری از چسب حرارتی ساخته می شوند، اشاره کرد که در واقع به این منسوجات بافته های ساختاری نیز اطلاق می گردد.
این پارچه ها که در زمره و دسته بندی اصلی پارچه های نمد قرار می گیرند، نیز از جمله پارچه های با قدمت ۳۰ ساله و یا بیشتر هستند که در طی این سال ها همواره مورد توجه متخصصان و مهندسین بسیاری قرار گرفته اند.

ویژگی های منحصر بفرد پارچه ژئو تکستایل

این پارچه ها در ارائه عملیاتی نظیر، فیلتراسیون، زهکشی و جداسازی موثر مواد در انواع پروژه های ساختمانی مهندسی که با طیف وسیعی از صنعت حمل و نقل و فعالیت های زیرساختی مرتبط بهترین عملکرد را نسبت به سایر منسوجات صنعتی به نمایش گذاشتند.
پارچه های ژئوتکستایل اگر بطور مناسب انتخاب شوند، امکان جداسازی مناسب دانه های سنتی را از لایه های زهکشی شده خاک پیدا می کنند و بدین ترتیب از مزایای بسیاری برخوردار خواهند بود.
از مزایای این پارچه ها می توان به فواید زیست محیطی و اقتصادی ناشی از استفاده از پارچه های ژئو تکستایل اشاره کرد.
معمولا پارچه های ژئوتکستایل واجد شرایط درصورت داشتن کیفیت مناسب، تا ۵۰ سال نیز عمر می کنند.
بنابرابن استفاده از آن ها در پروژه ها امری بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد.
بنابراین بدلیل داشتن طول عمر بالا و دوام و ماندگاری طولانی مدت پارچه های ژئوتکستایل، سازندگان و کارفرمایان باخیالی آسوده می توانند از این پارچه ها استفاده کنند‌.
نکته جالب این است که حتی می توان با برخی فرآیندهای ویژه و درمان های خاص نیز، طول عمر ۲۰ ساله ی دیگری را نیز به ماندگاری و عمر این پارچه ها اضافه کرد.

الیاف پارچه

الیاف پارچه ژئو تکستایل

معمولا پارچه های ژئو تکستایل بدلیل داشتن الیاف مصنوعی در ساختار خود، هم از کیفیت بالا و هم از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستند.
این پارچه ها اگر از اصول مناسب و دقیق در زمینه فرآیندهای تولیدشان استفاده شود، جایگزین روش های سنتی و قدیمی تر می شوند.
بخصوص این روش به اقتصادی تر تمام شدن پروژه و انجام هرچه دقیق تر و بهتر پروژه یاری می رساند.
محصولات ژئوتکستایل و پارچه هایی از این قبیل، از آخرین تکنولوژی ها و پیشرفت های دنیا بهره می برد.
استفاده از طیف وسیعی از پلیمرها از جمله الیاف مصنوعی پلی استر، پلی پروپیلن و آرامید متناسب با شرایط محیطی پروژه ها مهندسین و محققان را در انجام هرچه دقیق تر و بهتر پروژه یاری می رساند.

این مجموعه با بهره گیری از بهترین و بروز ترین تکنیک ها و وسایل روز دنیا، پادچه ژئوتکستایل های با کیفیت و مقرون به صرفه ای را در اختیار عمده خریداران و فروشندگان بسیاری قرار می دهد.

این پارچه شامل الیاف پلی پروپیلن و پلی استر بسیار مقاوم می باشد که توانسته است، مقاومت بالایی در برابر کشش و کشیدگی از خود نشان دهد.
این نوع پارچه‌های ژئوتکستایل معمولاً در پروژه‌های مهندسی عمران و همچنین کاربردهای مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند.
انواع خاص این پارچه ها همچنین دارای ویژگی هایی از قبیل، تثبیت اشعه فرابنفش یا UV هستند که در نهایت، باعث افزایش مقاومت و دوام پارجه در برابر آسیب های احتمالی خواهند شد.
این پا چه ها همچنین عملکرد بسیار مناسبی در صورت تخریب شیمیایی در مناطق با شرایط اسیدی و قلیایی از خود نشان می دهند.
این پارچه همچنین در برابر کشیدگی نیز بسیار مقاوم هستند و در نهایت در حین نصب و استفاده از مقاومت و دوام بالایی برخوردار می باشند.

تهیه پارچه ژئو تکستایل از درب این مجموعه و با کمترین قیمت!

علاوه بر موارد ذکر شده یکی از نکاتی که همواره ذهن فروشندگان پارچه ژئوتکستایل را به خود مشغول کرده آنست که، چگونه می توان این محصول را در بالاترین سطح کیفی خود و با قیمت مناسب و به صرفه تهیه کرد.
در واقع در پاسخ به این سوال مهم و کاربردی در زمینه تهیه اقلام نساجی می توان گفت که با توجه به این که واحد تولیدی پارچه بازار خود به طور مستقیم و با کمترین تعداد واسطه نسبت به تهیه و عرضه پارچه ژئوتکستایل اقدام می کند.
از این رو بهترین روش جهت داشتن خریدی مطمعن و باصرفه اقتصادی حذف واسطه ها و کاهش هزینه های واسطه گری و در نهایت تهیه پارچه با کیفیت و ارزان به طور مستقیم از درب کارخانه می باشد.
این مجموعه تولیدی با در نظر گرفتن بالاترین سطح کنترل کیفی و به همراه  تاییدیه تست های بین المللی، با بهره گیری از آزمایشات مختلف و متنوع بهترین کیفیت پارچه ژئو تکستایل را در اختیار عمده خریداران قرار می دهد.

کاربرد پارچه ژئو تکستایل

کاربرد پارچه ژئو تکستایل

این پارچه های صنعتی کاربردهای گسترده ای دارند که از انواع آن ها می توان به مواردی از قبیل؛ زهکشی، فیلتراسیون، جدایی، تقویت و حفاظت اشاره کرد.
در فرآیند زهکشی در پروژه های صنعتی و ساختمانی، آب اضافه در سازه را که مانند آب باران به داخل خاک نشت کرده را جمع آوری می کنند.
در فرآیند فیلتراسیون نیز پارچه های ژئو تکستایل، جریان های هیدرولیک را جهت حفظ کیفیت خاک ارائه می دهند.
این فرآیند، عملکرد سازه را در برابر زهکشی زیر سطحی و زیر سیستمی سازه مناسب می کند.
از این پارچه ها همچنین در جاده های آسفالته و غیر آسفالته هم برای شرایطی که زمین موقعیت مناسبی نداشته باشد و شرایط آن به خطر افتاده باشد، وضعیت را بهبود می بخشد.
معمولا پارچه های ژئو تکستایل به عنوان یک لایه جدا کننده عمل می کنند، بطوریکه نقش آن ها جداسازی مواد غیر مشابه در فرآیند آسفالت می باشد‌. بدین ترتیب به افزایش طول عمر جاده کمک شایانی می کنند.
از طرفی نیز فرآیند ساخت و ساز را کاهش می دهند تا پروژه هرچه زودتر به مرحله نهایی خود برسد.
از پارچه های ژئوتکستایل با استحکام بالا علاوه بر موارد گفته شده، در زمینه تقویت سازه های خاکی نیز بهره برداری می شود.
دلیل آن نیز واضح است زیرا، استحکام نواد یا در واقع رشته ساختاری موجود در بافت پارچه برای بعضی از فرآیندهایی از این قبیل ممکن است افزایش یابد و بدین ترتیب با تقویت و استحکام بخشیدن به بافت پارجه می توان طول عمر سازه و پروژه را افزایش داد.
پارچه ژئو تکستایل همچنین دارای استحکام کششی بالا می باشد و بدلیل داشتن ضخامت، وزن ثابت از سیستم های پوشش حیاتی نیز محافظت لازم را به عمل می آورند.

تهیه بهترین کیفیت پارچه ژئو تکستایل از درب کارخانه

تهیه بهترین کیفیت پارچه ژئو تکستایل از درب کارخانه

از کاربردهای معمولی پارچه ژئوتکستایل می توان به استفاده از آن ها در زمینه پروژه های راه، پارکینگ، خیابان ها و بزرگراه ها اشاره کرد.
در خصوص نفوذ پذیری آب و رطوبت به این پارچه ها باید گفت که، هنگامی که از پارچه های ژئو تکستایل جهت زهکشی بهره برده می شود.
فرآیند آن به گونه ای است که از غشا این پارچه آب و رطوبت عبور کرده و این در حالیست که طی این فرآیند، زباله، ذرات و هر دانه ای که باید فیلتر شود از ورود آن به سیستم زهکشی جلوگیری می شود و این مواد از غشا پارچه عبور نمی کنند.
از جمله کاربردهای دیگر این پارچه ها می توان به تقویت و تثبیت هرگونه سطح در ساخت راه ها و بزرگراه ها و همچنین راه های موقت اشاره کرد.
همچنین از این منسوجات در زمینه گسترش سطوح به منظور افزایش پایداری در خاکریزها، شیب ها و یا مواردی از قبیل،حفاظت از اسکله ها، موج شکن و سازه های سنگریزه می توان اشاره کرد.
بطوری که بکار بردن این پارچه ها به تبع بدلیل ویژگی های منحصر بفرد آن ها، امکان زهکشی و توطیع بهتر آب را تسریع می بخشد و به انجام اقتصادی تر پروژه و بهبود عملکرد سیستم کمک می کند.

انواع ضخامت ها و مدل های پارچه

انواع ضخامت ها و مدل های پارچه ژئو تکستایل

این پارچه ها در واقع در گروه پارچه های نمدی قرار دارند که با فرآیندهای خاص با درصد مشخصی از پلی استر و پلی پروپیلن تولید و به فروش می رسند.
پارچه ژئو تکستایل در انواع مدل ها و اندازه ها و ضخامت ها تولید و عرضه می گردد.
این پارچه ها در ضخامت هایی از قبیل، ۰.۲۵ تا ۰.۷ میلی متر تولید می شوند.
البته معمولا  ضخامت ۰.۵ میلی متر از اندازه های رایج برای ضخامت این پارچه بوده و با این اندازه مورد استقبال بیشتر خریداران قرار می گیرد.
پارچه های ژئو تکستایل در ۳ مدل، نخ الیاف کوتاه و چند رشته ای و تک رشته ای ساخته و عرضه می گردند.
این پارچه ها در صورتی که به صورت تک رشته ای مورد استفاده قرار گیرند، از مش یک الیاف نساحی با طول زیاد بدست می آیند.
در صورتی که این منسوجات تحت عنوان چند رشته ای تولید شوند، نیز از چندین مش الیاف نساجی ساخته و به فروش می رسند.
از انواع دیگر پارچه های ژئوتکستایل می توان به مدل الیاف کوتاه آن اشاره کرد، که این پارچه از چندین الیاف برش خورده با طول های متفاوت بطور مثال، تا ۱۵ سانتی متر تولید می گردد‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما