پارچه کرپ مازراتی در مرکز پخش کارخانه و قیمت آن

پارچه کرپ مازراتی با کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب خود، در زمینه تولید انواع پوشیدنی ها از جمله؛ مانتو، کت دامن، شلوار و لباس خانگی همواره مورد استقبال فروشندگان و عمده خریداران بسیاری قرار دارد.
نام پارچه های کرپ در واقع از واژه اصلی آن سرچشمه می گیرد، که این روش بافت در زمینه تولید پارچه ها و منسوجاتی که دارای بافت مواج و سه بعدی می شود.
پارچه ها و منسوجات تولید شده با پارچه کرپ مازراتی بسیار ظریف می باشند.
از این منسوجات در زمینه تولید و فروش انواع پوشاک استفاده می شود.

فروش مستقیم پارچه مانتویی کرپ مازاراتی

فروش مستقیم پارچه مانتویی کرپ مازاراتی

امروزه پارچه کرپ مازراتی  اقسام مختلفی دارد که در طراحی انواع لباس ها، پوشیدنی ها و لباس های تزئینی و مد روز کاربرد دارد.
مدت هاست که دیگر پارچه کرپ نه تنها در زمینه تولید انواع پارچه های عزاداری کاربرد دارد، بلکه حتی در راستای تولید و فروش پارچه ها و منسوجات تزئینی نیز کاربرد دارد.
این ماجرا باعث شده تا پارچه کرپ مازراتی هم در زمینه صنایع دستی و هنرهای سنتی و هم در زمینه تولید لباس های تزئینی کاربرد گسترده دارد.
گاها جهت بهبود خواص و نمای پارچه، آن را با بافت های دیگر مخلوط می کنند تا در نهایت یک پارچه نهایی با بافت منحصر بفرد خود حاصل گردد.
بافت منحصر بفرد و ویژگی های فوق العاده دستگاه، سبب شده تا پارچه در نهایت مورد توجه و استقبال فروشندگان و عمده خریداران بسیاری واقع شود.
این پارچه ها بدلیل داشتن بافت بسیار نازک و ظریف خود، در ساخت پارچه های مربوط به مراسمات تشریفاتی استفاده می شود‌.

تهیه پارچه کرپ مازراتی از درب مجموعه با کمترین قیمت!

تهیه پارچه کرپ مازراتی از درب مجموعه با کمترین قیمت!

علاوه بر موارد ذکر شده یکی از نکاتی که همواره ذهن فروشندگان پارچه کرپ مازراتی را به خود مشغول کرده آنست که، چگونه می توان این محصول را در بالاترین سطح کیفی خود و با قیمت مناسب و به صرفه تهیه کرد.
در واقع در پاسخ به این سوال مهم و کاربردی در زمینه تهیه اقلام نساجی می توان گفت که با توجه به این که واحد تولیدی پارچه بازار خود به طور مستقیم و با کمترین تعداد واسطه نسبت به تهیه و عرضه پارچه مازراتی اقدام می کند.
 از این رو بهترین روش جهت داشتن خریدی مطمعن و باصرفه اقتصادی حذف واسطه ها و کاهش هزینه های واسطه گری و در نهایت تهیه پارچه با کیفیت و ارزان به طور مستقیم از درب کارخانه می باشد.
این مجموعه تولیدی با در نظر گرفتن بالاترین سطح کنترل کیفی و به همراه  تاییدیه تست های بین المللی، با بهره گیری از آزمایشات مختلف و متنوع بهترین کیفیت پارچه کرپ مازراتی را در اختیار عمده خریداران قرار می دهد.

الیاف پارچه

اصطلاح اصلی و خود واژه کرپ مانند نام سایر پارچه ها نمی باشد که بتوان از طریق آن به الیاف و مواد درون پارچه کرپ مازراتی پی برد.
واژه اصلی کرپ در واقع به بافت پارچه اشاره دارد. بطوری که معمولا این منسوجات به صورت ترکیبی با بهره گیری از مواد طبیعی و مصنوعی به صورت توامان و با درصد مشخص از هرکدام تولید و عرضه می گردد.
معمولا الیاف طبیعی بکار رفته در تولید پارچه های کرپ مازراتی می توانند، پشم، پنبه، ابریشم مصنوعی و حتی از مواد مصنوعی همچون، پلی استر باشند.
الیاف طبیعی هر یک مشخصات و خواص مختص خود را دارند که البته با ترکیب آن ها با درصد اختلاط مشخصی با الیاف مصنوعی، می توان تا حد بسیار زیادی خواص این گونه مواد را بهبود بخشید.
در نهایت نیز پارچه مازراتی با کیفیت با قیمت مقرون به صرفه تولید می شود.

فرآیند تولید پارچه

فرآیند تولید پارچه کرپ مازراتی

نکته جالب در خصوص ظاهر و نمای پارچه کرپ مازراتی وجود دارد، آنست که معمولا نمای ظاهری این منسوجات بسیار چروکیده و ناهموار بنظر می رسد. البته دلیل اصلی این ویژگی های ظاهری به خواص مواد پارچه و فرآیند تولید آن باز می گردد.
در فرآیند تولید پارچه های مازاراتی معمولا می توان به فرآیند پیچانده شدن بسیار محکم الیاف و مواد قبل از تبدیل آن ها به پارچه اشاره کرد.
طی این فرآیند ژاهر پارچه کرپ بسیار ناهموار و آشفته می گردد که  البته به جلوه بصری بیش از پیش پارچه می افزاید.
بسته به اینکه پارچه ها منسوجات کرپ مازراتی را از چه

نحوه نگهداری و شستشو پارچه

مواد اولیه ای تولید کنند، می توانند ویژگی های متفاوتی را برای این پارچه مازاراتی به ارمغان آورند.
بطور مثال، اینکه پارچه کرپ در میان سایر انواع پارچه ها از ظاهر ویژه و منحصر بفرد خود بهره می برد، جای شکی نیست.
از طرفی دانستن اینکه داشتن پارچه کرپ چه احساسی به هنگام لمس ایجاد می کند و یا اینکه در مواقع نگهداری و شستشو چه رفتاری از خود نشان می دهد و یا اینکه در هنگام کشیده شدن، آیا قابلیت کشسانی مشخصی از خود بروز می دهند، همگی از جمله مواردی هستند که به شدت به نوع ماده اولیه بکار رفته در پارچه باز می گردند.

ویژگی های منحصر بفرد پارچه مازراتی

جدای از ظاهر چروکیده پارچه، معمولا پارچه کرپ مازراتی جلوه فوق العاده ای دارد. نازک بودن این پارچه همچنین سبب داشتن ویژگی هایی همچون، قابلیت بالای بادگیری و قابلیت تنفس بالا در پارچه شده است.
بدلیل لطافت و نرمی و از طرفی نازک بودن پارچه روی پوست هیچ احساس سنگینی و یا ناراحتی را ایجاد نمی کند.
این پارچه رطوبت و آب را به خوبی جذب می کند ولی توانایی مناسبی در برابر حفظ گرمای محیطی ندارد.
به این ترتیب کرپ مازاراتی پارچه های مناسبی برای فصول سرد سال نمی باشند.
پارچه کرپ مازراتی تا حدودی شکننده می باشد و بسیار مهم و ضروری می باشد که در هنگام استفاده از این پارچه به دستورالعمل های مراقبت و نگهداری آن توجه کرد. بکاریگیری نکات ضروری همواره سبب افزایش طول عمر پارچه می گردد.این پارچه ها تحت هیچ شرایطی قابل شستشو با ماشین لباسشویی نیستند. بنابراین باید حتما آن ها را با دست و با آب سرد شستشو داد.
پارچه کرپ علاوه بر مدل مازراتی انواع و اقسام گونه های دیگر را نیز شامل می شود، که به اختصار به آن ها می پردازیم.

انواع مختلف پارچه کرپ

انواع مختلف پارچه کرپ مازراتی

از انواع پارچه های کرپ می توان به مدل کرپ د چین یا Crepe de Chine ، کرپ ژرژت یا Georgette de la Plante، کرپ ژورت،کرپ اسکوبا یا scuba crepe fabric، کرپ پلیسه plisse، ساتن پشت کرپ و کرپ شارموز یا charmeuse اشاره کرد.
کرپ دچین همانطور که مشخص است، از کشور چین نشات گرفته و یک پارچه بسیار سبک وزن می باشد.
این پارچه علاوه بر داشتن وزن سبک، از الیاف طبیعی ابریشم تواید و عرضه می گردد.
یک تفاوت عمده بین پارچه کرپ دچین و سایر انواع پارچه، آنست که نوع کرپ دچین هرگز چروکیده نمی شود و روی پوست بسیار صاف می ماند.
پارچه کرپ دچین از مواد مصنوعی پلی استر تولید و عرضه می گردد.
این پارچه ها معمولا دارای قیمت های مناسبی هستند‌.
نوع دیگر آن، یعنی کرپ ژورت نیز از الیاف طبیعی ابریشم بسیار نرم و صاف ساخته می شوند.

جلوه بصری فوق العاده این پارچه

این پارچه ها اغلب حتی از ابریشم مصنوعی هم ساخته می شوند. کرپ ژورت با ظاهر بسیار فوق العاده خود، جزو کاربردی ترین و بهترین پارچه ها جهت تهیه و دوخت انواع لباس های مجلسی زنانه است.
پارچه کرپ پلی استر نیز از مواد مصنوعی پلی استر تولید شده و در تولید انواع و اقسام لباس ها، پوشیدنی ها و بلوزها کاربرد دارد.
کرپ اسکوبا scuba نیز نوعی پارچه کرپ پلی استری است که حاوی موادی مانند، اسپندکس و پلی استر است. این پارچه دارای ظاهر و احساسی صاف و کشسان است‌.

کاربردهای پارچه

پارچه کرپ مازراتی جزو پارچه های ضخیم، بادوامی می باشد که در تهیه انواع و اقسام مانتوهای مجلسی، اداری، شلوارها، پوشیدنی ها و حتی کت و دامن های مجلسی کاربرد کسترده ای دارد.
 پارچه مازراتی همچنین در تهیه انواع بلوزهای زنانه مورد استفاده فراوان قرار دارد.
این پارچه ها چروک نمی شوند و بسیار نرم و لطیف هستند‌. پارچه مازراتی بدلیل داشتن ویژگی های منحصر بفرد خود، جایگاه بسیار بالایی در بین طراحان مد دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما