تولید انواع پارچه کودری عرض 90

می دانید تب داغ تولید انواع پارچه کودری در عرض 150، 130 و 90 هر سال 6 ماه اول بسیار داغ است و رفته رفته تا فروردین دیگر به دست فراموشی سپرده می شود؟
پارچه کودری جزو خانواده پارچه های نخی است، اما باید فرق آن را بدانیم و هر دو را یکی قلمداد نکنیم.
پارچه نخی : تمامی الیاف پارچه از نخ است، معمولا پنبه یا کتان و سایر الیاف طبیعی در بافت پارچه نخی به کار برده می شود که البته در ایران کودری را همان نخی می دانند در حالیکه برای بافت و تولید پارچه کودری حتی یک الیاف طبیعی نیز به کار برده نمی شود و تمام پارچه از ویسکوز است و شاید نام دیگر آن را پارچه ویسکوز بدانیم در حق آن اجحاف نکرده ایم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انواع پارچه کودری

  • پارچه عرض 90
  • پارچه عرض 130
  • پارچه عرض 150

این سه عرض پارچه معروف ترین پارچه هایی هستند که در ایران به عنوان پارچه کودری خرید و فروش می شوند و برای تونیک، لباس راحتی، شلوار خانگی، لباس های مجلسی، دامن، پیراهن و سایر پوشاک زنانه کاربرد خواهند داشت.
بیشترین منطقه ای که پارچه های کودری را با سه عرض آن خرید بالایی می کنند کردستان است، خانمهای کرد به علاوه منطقه جنوبی که هوای گرمی دارد در ماه یکی دو قواره از پارچه کودری را می خرند و همین باعث شده تا بازار داغ فروشش در این منطقه ها باشد.

انواع پارچه کودری

طرح بالا که به پارچه کودری گل ریز معروف است جزو مدل های پر فروش و پر تکرار هر سالی است که انواع مختلف آن را تجاری که در این زمینه سرمایه گذاری دارند به مرحله فروش می رسانند.
اگر قرار است پارچه کودری بخرید و یا حتی تیراژی از آن را برای فروش در اختیارتان گذاشته اند به سراغ واسطه های قدرتمند بازارش باشید تا بتوانید بسیار ساده با قیمتی مقطوع معامله را جوش بزنید زیرا 6 ماهه اول سال بازار داغ پارچه کودری را خواهیم داشت و تقریبا قیمت آن به دو برابر خود خواهد رسید در حالیکه سایر ماه های سال حتی ممکن است یک عدل از آن را نیز به سختی بیابید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما