خرید عمده پارچه گورتکس

قیمت فروش عمده و مستقیم پارچه شمعی گورتکس در بازار تهران

خرید و فروش عمده و طاقه ای پارچه گورتکس برای تولید لباس های مخصوص ورزشی، کوهنوردی، اسکی، نظامی و همچنین آزمایشگاه و بیمارستان برای رعایت سلامت بیماران و همچنین آزمایش های آن ها در بازار رونق زیادی گرفت است.
پارچه شمعی گورتکس منظور کارهایی است که خاصیت ضدآب بودن در آن کاربرد اهمیت بالایی دارد.همچنین در محیط هایی که از محلول های شیمیایی استفاده می شود، برای حفاظت بدن در برابر پاشیدن احتمالی آن، از این پارچه های ضد آب استفاده می شود.

پارچه گورتکس

ویژگی ها و تاریخچه پارچه شمعی گورتکس

گورتکس یعنی خاصیت تنفس هوا و بخارات و نفس کشیدن پارچه. ایده خلق آن از خاصیت آب گرفته شده است به این معنی که وقتی آب را گرم کنیم مولکول های آن کوچک می شود و همچنین هنگام سرد شدن آب مولکول هایش بزرگ تر می شوند. بدین ترتیب پارچه گورتکس ساخته شد که در عین مقاومت فوق العاده در برابر نفوذ آب، از عبور هوا و بخار آب جلوگیری نمی کند. این ویژگی برای لباس های ضد آب بسیار مطلوب است.

جالب است بدانید این پارچه، به نام مخترع خود نامگذاری شده است. نام مخترع رابرت گور متولد 1973 در آمریکا بود. منسوجی که او اختراع کرد باعث شهرت جهانی وی شد. به گونه ای که هنگام مرگش در سال 2020 خبرگزاری های مهم جهان و ایران  خبر فوتش را منتشر کردند.

به اهمیت این منسوج وقتی بیشتر پی می بریم که توجه نماییم انواع دیگری از پارچه ضد آب وجود دارد که 100 درصد از نفوذ آب جلوگیری می کنند، اما قابلیت تنفس ندارند. لذا احساس راحتی مطلوبی به بدن ما نمی دهند. برخی هم مانند پارچه مموری قابلیت تنفس دارند، اما 100 درصد ضد آب نیستند. جمع این دو خاصیت، نوآوری مهم آقای گور بوده است.

خرید مستقیم انواع پارچه شمعی از مرکز واردات در تهران

برای خرید انواع پارچه شمعی، اعم از پشت لاستیک، پشت نقره ای، مموری، پشت سفید، خلبانی، آکسفورد و همچنین پارچه گورتکس می توانید با کارشناسان فروش مرکز واردات انواع پارچه شمعی در تهران وارد مذاکره شوید. از طریق تلفن، شبکه های اجتماعی، فرم های مندرج در سایت و همچنین حضور در دفتر ما در تهران، با ما در تماس باشید. قبل از اقدام به خرید از ما قیمت بگیرید. این امر قطعاً در تصمیم گیری شما موثر خواهد بود.


خرید مستقیم انواع پارچه شمعی از مرکز واردات در تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما