قیمت انواع پارچه مانتویی مرغوب

انواع پارچه مانتویی با جنس مرغوب که قیمت های متفاوتی را قاعدتا در بازار خواهد داشت، به صورت عمده از سایت بازار پوشاک ایران به فروش خواهد رسید.
پارچه های مانتویی انواع بسیار مختلفی دارند که بیشتر کتان، کرپ، ترگال، تترون و همچنین کار های وارداتی همچون پرادا، پوپلین و لنین را در برخواهد داشت، که در این متن قصد داریم تا آن ها را به شما معرفی نماییم.
البته یکی از مدل دسته بندی کار های مانتویی را در ادامه این متن به شما معرفی خواهیم کرد تا از این پس در انتخاب جنس هایی که برای تولیدی و یا مغازه خود خریداری می نمایید، اطلاعات بیشتری از کیفیت و قیمت ها داشته باشید.
انواع پارچه مانتویی
پارچه های مانتویی منظور تمامی جنس هایی است که جهت دوخت و تولید مانتو مورد استفاده واحد های تولید پوشاک و همچنین مغازه داران و بنکداری ها قرار بگیرد.
ممکن است اقلام زیادی را شامل شود که می توان پر تقاضاترین آن را نخی نام برد.
البته گاهی نیز دسته بندی را بر اساس مورد مصرفی پارچه و نه جنس الیاف آن انجام می دهند که می توان در این زمینه متن ” اسم انواع پارچه مانتویی ” مطالعه نموده و اطلاعات مفیدی را به دست آورد.

پارچه نخی

پرطرفدارترین کار های مانتویی را در برخواهد داشت که معروف ترین مدل آن کودری می باشد که با عرض های متفاوتی از جمله 90، 135، 150 تولید و پس از تکمیل به بازار عرضه خواهد شد.
ایراداتی که این کار دارد، این است که چروک می شود و متاسفانه کمی هم بسته به کیفیتی که خواهد داشت، دچار آب رفت می شود.
خنک است و غیر از مانتو برای تونیک و پیراهن و همچنین لباس راحتی و آستر جنس هایی همچون گیپور، سیلک و تور به کار می رود.
انواع پارچه مانتویی
پارچه برای مانتو رسمی:
برای مانتوی مدل رسمی اکثرا از پارچه کرپ یا فاستونی استفاده می شود که تن خوری شیک با حالتی رسمی و رپ با ایستایی بالا داشته باشد زیرا خانم های شاغل از این مدل مانتو استفاده کرده و متناسب با موقعیت و مکان شغلی خود رنگ یا جنس خاصی را انتخاب خواهند کرد.
به زودی امید می رود تا با اضافه شدن نمونه های جدید پارچه فاستونی ایرانی با درصد پشم مختلف و همچنین نمونه های ویسکوز یا پود کش شاهد جایگزین شدن پارچه فاستونی برای مانتوی رسمی به جای پارچه کرپ که جزو محصولات وارداتی این حوزه است شویم.

انواع پارچه کرپ
برای مانتو های رسمی که بیشتر خانم های شاغل خصوصا در ادارات و شرکت های دولتی و نیز خصوصی کار می کنند، به کار می رود که جزو محصولات وارداتی هستند و انواع بسیار متنوعی دارند که می توان به کرپ سوزنی، مرویجت، حریر، باربی، اسکاچی اشاره کرد.
غیر از این که برای مانتو مناسب خواهند بود، برای کت و دامن، شلوار و همچنین لباس های مجلسی خصوصا آن هایی که دامن کوتاه دارند در مزون ها به کار خواهند رفت.
اگر وارد کننده دست اول آن را پیدا کنید، به سادگی به رنگ بندی آن دست پیدا کنید و کامل ترین کالیته از آن را صاحب باشید.
این پارچه خشک است و مشکل چروک شدن را پیدا نخواهد کرد و برای همین نیز برای مدل های رسمی مانتو به کار خواهد رفت.
انواع پارچه مانتویی

پارچه کتان
کار های کتان که بیشترین درصد پشم یا هم نخ در بافت آن ها به کار رفته شده است، بیشتر برای مانتو های اسپرت به کار خواهند رفت.
مدل ساده و طرح دار که بیشتر به آن تنسل دار گویند که نام دیگر کار های کتان کش شبه لی می باشد، که کمی سبک تر می باشد.
وزن سبکی دارد و برای لباس های بچگانه و مجلسی نیز انتخاب مناسبی است که اکثر تولیدی های اصفهان بافت آن را به عهده می گیرند.

انواع پارچه مانتویی

انواع دیگری از پارچه های مانتویی را می توان ترگال، کجراه، پیراهنی های چهارخانه اسپرت، همچنین انواع ساتن مانند عاشقی، یا حریر و پوپلین و بنگال نام برد که با رنگ بندی های بسیار زیبا و جذاب از طریق سایت بازار پوشاک ایران به فروش خواهند رسید.
خیلی کم تر از قیمت عرفی بازار را مسئولین فروش این سایت به شما خواهند گفت.

انواع پارچه مانتویی
حتی اگر تولیدکننده کار های مانتویی هستید می توانید برای افزایش فروش خود از طریق فروش های عمده با شماره تماس های این متن ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما