قیمت عمده پارچه کجرا

برای گرفتن قیمت فروش عمده انواع پارچه کجرا مانتویی و لباس کاری و همچنین خرید های ارزان آن می توانید به یکی از مراکز عرضه کننده معتبر مخصوصا در اصفهان تماس بگیرید.
پارچه های کجرا معمولا به پارچه ترگال کجرا اطلاق می شود ولی در اصل کجرا نوع بافت پارچه ها است که هر نمونه پارچه ای می تواند با بافت کجرا یا مورب بافته شود ول  چیزی که بین عموم مرسوم شده است بیشتر مقصود همان پارچه ترگال کجرا است.
در هر حال بافت کجرا پارچه باعث شده تا استقامت پارچه بالا رود و ضخیم تر شود که این عامل باعث شده تا در دوخت انواع لباس های کار و همچنین مانتو و شلوار از این پارچه استفاده زیادی شود.
قیمت این منسوجات نیز بر اساس الیاف بافت ، وزن پارچه ، رنگ و عرض آن متغیر است که برای گرفتن و اطلاع از آخرین قیمت ها می بایست به یکی از مراکز معتبر فروش آن تماس گرفت که مراکزی که در شهر اصفهان هستند بهترین گزینه برای این امر به شمار می روند.
شما عزیزانی که برای کار های بیمارستانی و یا برای دوخت لباس های کار به دنبال انواع پارچه کجرا هستید و همچنین می خواهید با قیمت ارزان این منسوجات را خریداری کنید می توانید از طریق این مرکز در اصفهان اقدام نمایید.
ما متنوع ترین و بهترین قیمت را به شما عزیزان معرفی می نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما