پارچه کت و شلوار مردانه

پارچه کت و شلوار مردانه باید از نظر دوام و ماندگاری کیفیت مرغوب و درجه یکی داشته باشد تا عمر کت شلواری که از آن دوخته می شود پایین نبوده و سبب نارضایتی و شکایت مشتری نگردد.
قرار است برای دوخت کت و شلوار و ارائه این مدل پارچه یا خود پوشاک آماده شده چه مواد اولیه ای را استفاده کنید؟ چه نرخی برای فروش اعلام کنید و تا چه حدی میزان ماندگاری و تضمین کیفیتش را عهده دار می شوید؟
هرچه نمره نخ پارچه کت شلواری بالاتر باشد، ظرافت، لطافت و همچنین کیفیت پارچه بالا می رود و اگر پشم استفاده شده در آن نیز درصد بالاتری داشته باشد بر این ویژگی افزوده می گردد و شاهد تولید محصول نهایی با مرغوبیت بالا می شویم.
گرچه پارچه های فاستونی ویسکوز یا پلی استر نیز اگر با تخصص و تبحر بافته شوند در زمینه رقابت بسیار عالی عمل کرده و قدرت عرض اندام در کنار مدل های مختلف پارچه فاستونی پشمی را حتی با درصد بالا نیز خواهند داشت.
ما پیشنهاد می کنیم از تمامی کالیته های موجود پارچه آیدا در قسمت گالری محصولات بخش مربوط به فاستونی دیدن نموده و ایده آل خود را پس از انتخاب به سمع یا بصر واحد فروش شرکت برسانید تا در زمینه خرید و تحویل آن شما را یاری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما